תנשמו עמוק- באמצעות פתרונות אוורור לתעשייה ולמבנים זה אפשרי!

תנשמו עמוק- באמצעות פתרונות אוורור לתעשייה ולמבנים זה אפשרי!

חברת אייקונטרול מובילה את השוק ומציעה מגוון פתרונות מתקדמים בתחום סינון האוויר, ניטור מפגע ריח ומזהמים וסילוקם, תוך פיתוח והתאמה של מערכות מתקדמות מבוססות טכנולוגיות חדשניות, בהתאמה לצרכי לקוחותיה הרבים, בניהם: מפעלים ותעשיות ייצור, לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים.

פנינו ליגאל, מנכ"ל ומייסד החברה, במטרה להבין מהם סיכוני הזיהום הקיימים בתעשיות השונות, ומה הפתרונות המוצעים בענף בתחום סינון האוויר.

מדוע חשוב לטפל באוויר מזוהם שנוצר כתוצאה מתהליכי ייצור

אוויר צח ונקי נתפס כמובן מאליו, אולם בתעשיות רבות נדרשות פעולות יזומות במטרה להשיג אוויר כזה. פעולות אלו, באמצעות מערכות ומכשירי סינון ותחלופת אוויר, אחראיות על סינון של חלקיקים ומזהמים אשר נוצרים במסגרת הליכי הייצור והעבודה, ומהווים סיכון תברואתי וסביבתי לעובדים ולשוהים בחלל הייצור ובסביבתו.

מדוע סביבה תעשייתית מזהמת את האוויר

הליכי ייצור מתבצעים במבנים סגורים, לפעילות בטוחה, לבקרה ושליטה בטמפרטורה ולהגנה על ציוד יקר ערך. עבודות הייצור עצמן כוללות לא אחת שימוש במכונות, טיפול בחומרים שונים ושינוי מצב הצבירה שלהם באמצעות חימום, התכה או ריאקציה עם כימיקליים, תוך שחרור רעלנים, נתיכים, חום עשן וחלקיקים הפוגעים באיכות האוויר. ככל ששחרור החלקיקים והמזהמים גובר על מהירות תחלופת האוויר הטבעית, האוויר הופך לדחוס, מזוהם, מזיק ומסוכן יותר.

בסביבה הביתית, במקרה של היווצרות עשן, הצטברות אבק מוגברת או הופעתו של ריח חריף, לרוב נסתפק באוורור טבעי של החלל לסילוק המפגע וליצירת תחלופת אוויר נקי. לעומת זאת, בסביבה תעשייתית, היקף פעולות הייצור ושחרור המפגעים לחלל מתבצעים ברמה יומית ובהיקף גבוה, וללא פתרונות אוורור לתעשייה יעילים ומותאמים, יוצרים חשיפה של העובדים והמבקרים בסביבה למפגעים שנוצרים תוך סיכון ממשי לבריאותם.

מי אתם- חברת אייקונטרול- פעילות ותחומי עיסוק

חברת איירקונטרול נוסדה לפני למעלה מ-15 שנים (2008), ומספקת שירותי ייעוץ, מיפוי סיכונים והתאמת פתרונות סינון אוויר ומערכות אוורור לתעשיות השונות בישראל.

אילו סוגי שירותים מספקת חברת איירקונטרול?

שירות הדגל של החברה הוא ייעוץ אוורור, שירות המהווה את הבסיס להתאמת כל פתרון ולשיווק של כל מוצר או מערכת. חברת איירקונטרול אינה מוכרת מוצרי מדף, ומקפידה על הענקת שירות ליווי אישי וייעוץ מקצועי ללקוחות מכלל התעשיות.

יועץ אוורור מקצועי מבית החברה מתמחה במיפוי סיכוני זיהום, תוך אפיון וניתוח מבנה, קונסטרוקציה, מפתחים קיימים, פעילות ייצור, סוגי מזהמים והיקף זיהום. עם סיום האבחון והמיפוי היועץ יציג את ממצאיו בשקיפות מלאה ללקוח, לצד בניית תכנית אוורור לתעשייה ולמקום בהתאמה אישית, למענה איכותי, לאוויר נקי, תוך עמידה בכלל חובות הרגולציה והרישוי הנדרשים מבית העסק/הארגון.

תכנון מערכות סינון אוויר

צוות המומחים המקצועיים באייר קונטרול מתמחים בבניית פתרונות ייחודיים, ובהתאמה של מערכות אוורור תעשייתיות, סינון אוויר וסילוק מפגעים ומזהמים, בהתאמה לכל צורך, ותוך דיוק הפתרונות לצרכי כל לקוח מקטן ועד גדול. מגוון המוצרים הרחב שמציעה החברה, בין אם בפיתוח אישי ובין אם באמצעות יבוא של המערכות והמוצרים מהמתקדמים בעולם, מאפשר לנו להתאים פתרון מדויק וקולע לצרכי כל מפעל, מבנה ותעשייה.

ייבוא ושיווק מערכות אוורור ומוצרי סינון

איירקונטרול מהווה יבואן מורשה של מגוון ספקים מוכרים ובעלי מוניטין, המובילים את השוק בישראל ובעולם. בין המוצרים המיובאים והמשווקים על ידי החברה:

  • מפוחים תעשייתיים
  • שולחנות ריתוך
  • שולחנות ליטוש
  • שולחנות יניקה
  • זרועות יניקה
  • סקרבר
  • מנדפים כימיים
  • מערכות סינון אוויר
  • מערכות פינוי חום ועשן

כל המוצרים המשווקים על ידי החברה מלווים בייעוץ והדרכה לשימוש נכון ובטוח, וכוללים אחריות ושירות הניתן על ידי צוות החברה.

למה דווקא איירקונטרול?

חברת אייקונטרול מציעה ידע מקצועי נרחב, תוך שמירה על עדכנות מקצועית ומחקר מתמיד של טכנולוגיות ופתרונות חדשניים לכל אתגרי הזיהומים והצרכים הייחודיים של תעשיות במשק, לרבות תעשיות ייחודיות בעלות צרכים מורכבים.  בזכות הניסיון רב השנים ועבודה מול מגוון סוגי לקוחות בניהם: חברות תעופה אווירית, מפעלי דלקים, תעשיית הביטחון, תעשיות ייצור המזון, תעשיות רפואיות ותעשיות כימיקליות ועוד רבים נוספים.

מלבד המקצועיות נטולת הפשרות, בחברת איירקונטרול רואים במתן שירות מעולה חלק בלתי נפרד מן המעטפת והמענה ללקוחות החברה, ומקפידים על שירות זמין ונגיש, באדיבות ובהוגנות, לכל לקוח ולכל פונה. בין לקוחות החברה הרבים ניתן למצוא מפעלים וארגונים הנעזרים בשירותי עשור ויותר, שזה בלבד מצביע על אמון לקוחותינו ושביעות רצונם.

שירותי החברה מתמקדים בייעוץ ובהתאמת מערכות אוורור. האם אתם מספקים שירותים נוספים?

בהחלט. שירות חשוב נוסף הניתן על ידי החברה הוא טיפול במטרדי ריח. השירות ניתן לרשויות מקומיות, למרכזים תעשייתיים ומסחריים ולעתים גם ללקוחות פרטיים, אשר סובלים ממטרדי ריח רע ולא נעים בסביבתם. אנו מתמחים באיתור מקור המטרד והריח הרע, ובסילוקו באמצעות פתרון מתאים וארוך טווח. מפגעי ריח עשויים לעלות ממערכת המים והביוב במבנה, מריכוז של דבק או חומר אחר שטמון בתשתיות, והשל קלקול או חמצון משחרר ריח לא נעים, ולעתים להגיע ממקור חיצוני ולהוות מטרד בשל תחלופת אוויר שאינה מספקת. איתור המפגע וסילוקו, לצד התאמת פתרונות ארוכי טווח, מסייעים בשיפור איכות החיים והאוויר בבית, במשרד ובמתחמים מסחריים ותעשייתיים.

למידע נוסף לאתר  https://aircontrol.co.il/

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh