לפני מספר שבועות עלה לאוויר אתר האינטרנט החדש של תאגיד המים הבאר השלישית, בכתובת
האתר החדש נועד לייעל את השירות עבור התושבים, לחסוך מהם בבירורים טלפונים ובצורך להגיע למשרדי התאגיד.
באתר החדש ניתן דגש על אפשרות פניה קלה ומהירה לבירורים בנושא חשבון המים, ותשלום באמצעותו.
בכל שאלה או בקשה לתאגיד, ניתן למלא טופס דיגיטלי באמצעות האתר בכל זמן, אשר יטופל על ידי צוות התאגיד.
האתר מכיל סרגל ניווט חכם לביצוע פעולות מהירות וקבלת מידע, מרכז את כל השירותים של תאגיד הבאר השלישית באופן דיגיטלי, מאפשר הצטרפות להוראת קבע בכרטיס אשראי בצורה מאובטחת ובלחיצת כפתור או הצטרפות לקבלת חשבון המים בדואר האלקטרוני במהירות.
כמו כן לתושבים אשר חפצים במענה אנושי- האתר מאפשר קביעת פגישה טלפונית ברישום מהיר.
זורי שעובי, מ״מ מנכ״ל תאגיד הבאר השלישית: ״תאגיד הבאר השלישית פועל כל העת לשפר את השירות לתושבים ולייעל אותו. האתר החדש מעביר את כל המידע הרלוונטי לתושבים- ומאפשר להם לבצע כמעט כל פעולה מול התאגיד באופן עצמאי וקל, ואני מזמין את התושבים להשתמש בו״.