מה זה דלת קו אפס

מה זה דלת קו אפס

דלת קו 0, דלת אפס או דלת נסתרת, שמות רבים לדלת אחת נפלאה ומיוחדת. דלתות קו אפס מתאימות לעיצוב מודרני חלק ונקי ותורמות למראה יוקרתי ומרשים במיוחד של החלל בו הן מותקנות. ניתן להתקין אותן בכל מבנה, ציבורי ופרטי, משרדי וביתי ובכל מקום בו קו העיצוב המנחה הוא מתוחכם וייחודי. כל הפרטים על הדלת המשגעת הזו אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

מה זה דלת 0?

למי שנתקל בפעם הראשונה בסוג הדלת הזו, הנה כמה תשובות. דלת קו אפס היא דלת שהתקנתה נעשית על משקוף נסתר בלתי נראה וכך היא הופכת לחלק מהקיר וממש נטמעת בו. אלמלא העינית וידית הפתיחה של הדלת, לא ניתן היה להבחין בה.

זו דלת שהיא אמנות ההסוואה. מחקה את הסביבה בה היא נמצאת ובעצם קיימת אך בלתי נראית. היא משרה אווירה של הומוגניות שקטה בלי שום דבר שימשוך את העין, להיות עם ולהרגיש בלי. דלת עם תחושת "אין דלת".

הדלת מותקנת על פתח דלת קיים בדיוק רב, כדי שלא תחרוג ממתאר הקיר. דלתות אפס מיוצרות מחומרים שונים, למשל, ברזל או עץ, אלומיניום ועוד. בנוסף, הן מגיעות גם בקשת רחבה של גוונים.

צירי הדלת והמשקוף שלה עשויים אלומיניום, חומר בעל עמידות גבוהה מפני שחיקה ונזקי הזמן.

היתרונות של דלת אפס

מכיוון שאלו דלתות נסתרות, מעצבים רבים אוהבים לעשות בהן שימוש כי כך אינן מאפילות על אלמנטים עיצוביים אחרים הנמצאים בחלל. כאשר קיים צורך בהפחתת פרטים מהקיר או בסביבתו, הבחירה הטבעית היה דלת קו 0.

דלת זו מאפשרת צביעה אחידה שלה עם  הקיר יחד והגימור שלהם זהה. בכך היא מעניקה תחושה של מרחב פתוח. כשהיא נסגרת היא כאילו נעלמת בתוך הקיר. דלת נסתרת ניתנת להתקנה בקירות גבס ובלוקים.

יתרון נוסף של דלת אפס הוא מנגנון הפתיחה והסגירה שלה. בתנועה מזערית הדלת נסגרת ונפתחת בקלות ובצורה חלקה ונעימה. לא נתקעת ולא חורקת.

המפרט של דלת קו 0

הדלת מגיעה עם משקוף אלומיניום נסתר המתאים, כאמור, לקיר בלוקים או גבס. בנוסף,  3 צירים נסתרים לפתיחת הדלת פנימה והחוצה, נעילה מגנטית שקטה, ידית מעוצבת וחמש שנות אחריות. הדלת עצמה עמידה למים ואקוסטית עם עמידות לרעש דציבל 30. ניתן גם לקבל את הדלת ללא ידית, עם ידית פוש אנד פול שהיא סגירה מגנטית חזקה.

לסיכום, דלתות אפס הן אלמנטים מאוד מבוקשים כיום והן נחשבות לטרנדיות ביותר. הסיבה לכך טמונה בנראות המרשימה שלהן, היוקרתית והייחודית. יש לא מעט סוגים של דלתות קו 0 וההבדלים בין הסוגים השונים באים לידי ביטוי בפרמטרים כגון חומרי הגלם, גוונים, עיצובים שונים ועוד. הן מהוות את אחד החידושים המבוקשים והמרשימים ביותר בארץ ובעולם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh