עסקים תומכים בתושבי תושבי עוטף עזה – במי אתם יכולים להיעזר

עסקים תומכים בתושבי תושבי עוטף עזה – במי אתם יכולים להיעזר

 

לא מעט עסקים ובעלי מקצוע בכל רחבי הארץ,  נרתמו אחרי אירועי 7.10 והמלחמה שהחלה בעקבותיה לעזור לתושבי עוטף עזה, בין אם זה בצרכים פרטיים ובין אם זה בצרכים מקצועיים.

כל אחד מאותם עסקים ובעלי מקצוע נרתמו בצורות שונות, בין אם זה על ידי ייעוץ ועזרה, התנדבות, אספקת מוצרים ושירותים בהנחות או בחינם, ובשלל צורות אחרות. תושבי העוטף, יכולים להיעזר בהם בהתאם לצורך ובעתיד, אם ירצו בכך, להמשיך ולעבוד איתם בצורה סדירה.

אנחנו מבקשים להציג בפניכם שלושה בתי עסק שנרתמו לעזור לתושבי העוטף. אותם עסקים מספקים מוצרים ושירותים לצרכים פרטיים וכן לצרכים מקצועיים לבעלי מקצוע ועסקים מהאזור שזקוקים לסיוע.  עזרה זו, יכולה להיות חיונית מאוד, לחסוך הרבה מאוד כסף ולהקל בצורות שונות.

מרשמלו

באתר של חברת מרשמלו, יכולים תושבי עוטף עזה למצוא שטיחים לילדים. שטיחים אלו יכולים לשמש אותם לצרכים פרטיים, על מנת לקשט את חדרי ילדיהם או לצרכים מקצועיים, אם הם עובדים עם ילדים וזקוקים לכך.

מדובר בשטיחים ברמה מאוד גבוהה, עמידים ואמינים, המעוצבים בשלל דוגמאות, שיכולות גם לספק אלמנט עיצובי ייחודי וגם לייצר סביבה ייחודית למשחק ואף למידה. האתר מציע קטלוג עשיר של שטיחי ילדים וכל אחד יכול למצוא בו את מה שהוא מחפש.

פינק מדיה – סוכנות שיווק דיגיטלי

עסקים ובעלי מקצוע מהעוטף יכולים להיעזר בשירותיה של סוכנות שיווק פינק מדיה, המספקת שירותי שיווק ופרסום דיגיטליים. צוות החברה מעסיק שורה ארוכה של אנשי מקצוע המתמחים בתחום, בעלי ידע רב בפרסום בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ורשתות חברתיות נוספות.

כל בעל עסק או בעל מקצוע המעוניינים לפרסם את עצמם בתקופה זו, על מנת להגיע אל קהלים חדשים, יכול להיעזר בשירותיה של סוכנות פינק מדיה, בשביל לעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה. השירותים והמוצרים של החברה עומדים לרשות בעלי עסקים ובעלי מקצוע מהעוטף בחינם.

טיפול בפרחי באך ע"י נועה הלטר

תושבי עוטף עזה מתמודדים עם לא מעט מתחים, לחצים וחרדות בתקופה זו. בין אם הם נשארו באזור ובין אם הם התפנו למקומות אחרים. אצל נועה הלטר הם יוכלו ליהנות מטיפול בפרחי באך שיעזרו להם להשתחרר מעט מהלחצים והמתחים ולחוות חוויה חיובית.

נועה היא אשת מקצוע מנוסה המתעסקת שנים רבות בתחום זה, יש לה את הידע הדרוש וכן את הכלים הרלוונטיים לטיפול נכון ויסודי. בעזרת טיפול בפרחי באך, אפשר לעבור שינוי תודעתי חיובי, שיעזור להרגיש טוב יותר ולהתמודד בצורה נכונה עם הדברים שהיו, והמציאות הקשה איתה נאלצים להתמודד כל יום.

תושבי עוטף עזה יכול ליהנות מטיפול זה בחינם. כל מה שעליהם לעשות זה להיכנס לאתר, לקרוא מעט עליו ועל נועה, ליצור איתה קשר ולקבוע מועד לטיפול.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh