עורך דין עובדים זרים: לאשר עובד זר בישראל

עורך דין עובדים זרים: לאשר עובד זר בישראל

בין אם אתם מעסיקים גדולים או חברה קטנה פרטית, או אולי אפילו פשוט משפחה שמנסה למצוא עובד זר או להסדיר את מעמדו של עובד זר קיים עבור מי מקרובי המשפחה שצריך סעד. לא משנה מאיפה ניגשים לזה, בסופו של דבר צריך להשיג אישור, האישור ניתן מהרשויות, וכדאי לגשת לעניין בליווי של עורך דין עובדים זרים.

כמו כל פעולה מורכבת מול רשויות הממשלה, ליווי של עורך דין המומחה בתחום הספציפי יעלה באופן חד לא רק את הסיכויי שלכם לקבל את מה שאתם מבקשים, אלא גם את קצב ההתנהלות. עורך דין מומחה יידע לחסוך לכם זמן, כסף והרבה כאב ראש בכל התהליך, ולהוביל אתכם להצלחה.

מה עושה עורך הדין?

  1. הימנעות מעשייה מיותרת – במקרים רבים מאוד אין כל צורך להגיש בקשה לאישור עובד זר שכן לפי הנתונים ניתן לזהות מראש כי הבקשה תידחה. במקרים אלו נחסך מצדכם הרבה מאוד מאמץ, ולעיתים גם לא מעט כסף, זמן עבודה וכיו"ב, כמו גם עוגמת נפש מיותרת לגמרי לכם ולעובד כאחד.
  2. השקעה איפה שצריך – מקרים אחרים הם הפוכים לגמרי, שכן ישנם מקרים בהם אתם או העובד הזר כבר חשבתם שאין כל סיכוי לקבל את הניירת הנדרשת לצורך המשך העסקתו או התחלת העסקה, אך עורך דין מומחה בודק את המקרה ומוצא כי הדבר דווקא אפשרי. מומחים בתחום יודעים לחבר את הנקודות בדרך שאנחנו פשוט לא יכולים, וזו הסיבה שהם מומחים.
  3. מונע עוגמת נפש מטעויות – אתם אולי מומחים במה שאתם עושים, אבל אם אתם לא מומחים בהסדרת מעמד של עובדים זרים או הסדרת מעמד בן זוג זר, עדיף לא לנסות לעשות זאת לבד. טעויות שונות בדרך יכולות להיות כל ההבדל בין תהליך מוצלח לתהליך כושל, וכאשר מדובר בקבלת אישורים לשהות ולעבוד במדינת ישראל, חשוב מאוד לא לפספס וליפול על טעויות טכניות שאפשר להימנע מהן בקלות כאשר עובדים עם עו"ד דפנה שגל פודור.
  4. מהירות מקסימלית להצלחה – זמן קבלת האישור (או קבלת הדחייה…) לא יכול להיקבע מראש על ידכם, וגם לא על ידי עורך הדין שלכם. ועדיין, העבודה מול עורך דין אומרת שאתם תגיעו לתוצאות במהירות המקסימלית. הסיבה? הימנעות מטעויות, הגשת המסמכים במלואם בפרק הזמן הקצר ביותר, והכל ביעילות מרבית, מראש.

מה צריך כדי להסדיר את המעמד בפועל?

כדי להסדיר מעמדו של עובד זר בישראל עורך דין עובדים זרים יצטרך לוודא כי קודם כל לכם, כמעסיקים, יש היתר העסקה בתוקף. בלי זה, אין טעם לגשת להסדרת מעמד של עובד זר עבורכם מלכתחילה. עורך הדין שלכם יסייע לכם גם בהשגת ההיתר הנדרש, וגם בהמשך התהליך, עם השגת אשרת השהייה ואשרת העבודה של העובד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh