אבני בזלת לגינה

אבני בזלת לגינה

רוצים להעניק לגינה שלכם מראה ייחודי? מרגישים שהגינה נראית שגרתית מדיי? ובכן, התשובה לשדרוג היא אבני בזלת, שכידוע מקורן מהתפרצות הר הגעש ומלבה שהתקררה. בימינו משמשות אבנים רבות בתחום הבנייה והעיצוב. כל מי שבוחר לשלב את האבנים המיוחדות בגינה שלו אינו מצטער על כך. לאבני הבזלת יתרונות רבים. הן מגיעות בעיצובים שונים, מתאימות לכל גינה, קלות לתחזוקה וגם עמידות לאורך זמן. כל מה שנותר לעשות הוא להתקין את האבנים בגינה.

כל מה שצריך לדעת על בתקנת אבני בזלת בגינה

אם גם אתם רוצים לרכוש אבני בזלת לגינה ולשלב את האבנים הייחודיות האלה בשטח הפרטי שלכם, אלה כמה דברים שכדאי לדעת:

  1. בוחרים באבן עמידה.

כאמור, אבן בזלת עמידה לאורך זמן רב. מסיבה זו היא מתאימה כל כך לתנאים השוררים בחוץ. קיץ, חורף, סתיו, אביב זה לא משנה. אבני בזלת לגינה ולחוץ מתאימות לתנאים חיצוניים והן כאן כדי להישאר.

  1. מומלץ לשלב צמחים.

לקבלת מראה מושלם של אבני בזלת בתוך הגינה, כדאי לשלב צמחייה נמוכה על גבי השביל. כדאי לבחור את הצמחים המתאימים מבחינת תנאי הלחות הקיימים על יד אבני הבזלת, סוג הקרקע, כמות האור המגיעה מן השמש ועוד.

  1. התאמת התאורה.

אם רוצים ליצור את האפקט המושלם בגינה, כדאי לשלב תאורה מתאימה. הצבע הנייטרלי יחסית של אבני הבזלת מאפשר לשחק עם התאורה ולבחור תאורה משתנה. יש המתקינים תאורה צבעונית או תאורה שיוצרת אפקטים מיוחדים כמו צלליות על גבי שביל אבני הבזלת.

  1. שלבו אבנים טבעיות אחרות.

מי אמר שהשביל שלכם צריך להיות מורכב מאבני בזלת בלבד? ניתן לשלב בטוב טעם אבנים טבעיות אחרות שיגרמו לגינה שלכם להיראות לא פחות ממושלמת.

  1. בוחרים את החברה המתאימה.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים אבני בזלת לגינה הוא החברה שממנה אתם רוכשים את האבנים. מומלץ לוודא שמדובר בחברה מוכרת ומקצועית הלוקחת אחריות על אספקת האבנים ויודעת לתת לכם עצות מעשיות לגבי אופי השילוב שלהן בגינה.

אם נסכם, אפשר לשלב את אבני הבזלת בגינה בדרך שתיצור את אפקט ה"וואו". האבנים המושלמות האלה מתאימות לגינות פרטיות, כמו גם לגינות של קליניקות ומשרדים.

קרדיט: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh