אהבה, סקס ומה שבניהם

אהבה, סקס ומה שבניהם

אחד הביטויים הכי גדולים שיש להביע אהבה היא על ידי התניית אוהבים – שני אנשים שלוקחים כמה רגעים ומתאחדים לגוף אחד, הלב שלהם פועם בקצב אחיד וגופם זז בקצב שיוצר מנגינה ייחודית ששייכת רק להם באותו הרגע. תחושת האופוריה שמשתלטת על הגוף ועל הראש ממכרת. כולם רוצים לחיות את רגעי השיא הללו וכולם יודעים שהדרך לשלם מתחילה מלמצוא זוגיות כנה אוהבת ותומכת.

יצאנו לבדוק האם ניתן למצוא פרטנר לחיים באתרים שמצעים גם הכרויות לסקס או שמא למציאת אהבה דרוש משהו אחר?

מה חשוב קודם להבין על אתרי הכרויות שמציעים סקס?

סקס ומיניות הינם דברים בריאים ואף מומלצים כדרך לביטוי עצמי, להכרה עצמית ולמחוזות ההנאה שלך. אתרי הכרויות שמתעסקים בסקס מציעים למשתמשים שלהם מקום לממש את הפנטזיות, הרצונות והחלומות הכמוסים שלהם שלא תמיד הם ירגישו בנוח להחצין ולדבר אותם אל הסביבה.  באתרי הכרויות לסקס תוכלו לבטא את עצמכם ואת המיניות שלכם, לשוחח בצ'ט שיחות סקס ואף למצוא את עצמכם במפגשי סקס שנוצרו כתוצאה משיטוט ושיחות באתרים.

סקס , כסף ואהבה?

זה לא סוד שתעשיית הסקס והמיניות היא אחת התעשיות היותר פוריות כלכלית שמגלגלת מיליונים מידי שנה. הרשמה לאתרי הכרויות לסקס להבדיל מאתרי הכרויות רגילים תהיה כרוכה בתשלום הרבה יותר גבוה שמשתנה בהתאם לחבילות ולהרשאות משתמש שתרכשו.
המחיר גבוה בהרבה יותר כי החשיפה האישית היא משמעותית יותר.
באתרי הכרויות לסקס תמצאו את עצמכם בשיחות צ'ט שיכולות להפוך מהר מאוד לשיחות סקס עם חשיפה אישית ומינית של הגוף ולא רק בדיבור.

מי שמחפש זוגיות לטווח ארוך ירשם לאתרי הכרויות שעוסקים בסקס?

הסטיגמה אומרת שברוב המקרים מי שמחפש זוגיות יציבה, כנה וארוכה לא יחפש אותה במקום שמציע בעיקר סקס.
יתרה מכך הסטיגמה מתיישבת שלכאן מגיעים רק אנשים לא רציניים בכלל שמעוניינים להעביר את הזמן, להתנסות בפנטזיות אולי אפילו בני זוג שנרשמו בדיסקרטיות במטרה לקבל פס ללילה או שתיים.
אך יעידו סיפורים שיצאו מאתרי הכרויות לסקס גם מערכות יחסים.הן נוצרו כאשר שני אנשים עם ראש פתוח נרשמו לאתר במטרה להיכנס להרפתקה, שוחחו בצ'ט ונוצר קליק, קבעו מפגש שבמהרה הפך לעוד אחד ומהר מאוד הם הבינו שמחבר אותם הרבה יותר מסקס ודבר שהתחיל כניסיון וקפיצה להרפתקה נגמר בזוגיות יציבה והסקס הפך להתניית אהבה.

אז סקס או אהבה?

גם וגם! אומנם התשובה היא פשוטה אבל הדרך להגיע לתוצאה כרוכה בהרבה יותר מזה. פלח גדול של האוכלוסייה ימצא את עצמו נמנע מלהירשם ומלחפש אהבה באתרים שרוב המיקוד שלהם עוסק בסקס ויוותרו על הסיכוי שאולי יזכו בלוטו ויהפכו להיות סיפור הצלחה שהתחיל באתר הכרויות סקס ויעדיפו את האתרים הרגילים והמוכרים שמציעים פשוט מאגר של אנשים שמחפשים בדיוק כמוהם את הזוגיות איתה יתנו אוהבים ויפעמו כלב אחד.

צילום: Freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh