אוהבים קציצות? אוהבים דגים? כך תשלבו בין השניים בצורה טעימה!

אוהבים קציצות? אוהבים דגים? כך תשלבו בין השניים בצורה טעימה!

אין הרבה מאכלים כמו קציצות, שממש כולם אוהבים. הן אהובות מאוד לצד תוספות חמות או בתוך לחמנייה טרייה. וחוץ מקציצות, גם דגים אהובים מאוד, בעיקר טונה וסלמון ודומיהם. אז אם אתם אוהבים גם קציצות וגם דגים, ישנו שילוב שהוא ממש מתבקש. כאשר לוקחים מצד אחד קציצה עגולה וטעימה ומצד שני דג מצוין, מקבלים קציצות טונה ברוטב שאי אפשר לפספס. מבוגרים או ילדים, בארוחה של חג או בשבת, כמנה עיקרית או כתוספת, קל להכין וטעים לאכול.

רעיון מצוין, אפויות במקום מטוגנות

אם בבית שלכם אתם מכירים היטב את אותן קציצות טונה ברוטב, יש לנו טיפ מושלם בשבילכם. אתם לא חייבים לקרוא עד הסוף, אז נציג את המתכון אבל שימו לב לזאת. במקום להכין את הקציצות במחבת, אתם יכולים באותה המידה גם להכין אותן אפויות. בצורה כזאת אתם נהנים מקציצות דגים טעימות ובריאות שהן גם דיאטטיות יותר. זמן ההכנה הינו כמעט אותו הדבר. אם רוצים, אפשר לאפות אותן כמה דקות בכל צד, כך שהן יוצאות עשויות היטב ואפילו עוד יותר טעימות. מומלץ להכין את הרוטב בנפרד ורק לאחר שהקציצות מוכנות, יוצקים כמות נדיבה של רוטב.

כיף לאכול ואפשר גם להקפיא

הדבר שאנו מאוד אוהבים לגבי קציצות טונה ברוטב זהו השילוב המעניין בין הטעם של הדג לטעם של העגבניות הסמיכות, ברוטב מצוין. אם גם אתם מסכימים איתנו, נשמח להציע לכם עוד טיפ מעולה שכדאי לשמור לשעת הצורך. אחרי שאתם מכינים את הקציצות, שמרו את הרוטב בנפרד וכך תוכלו להקפיא. אין שום בעיה להכין יותר קציצות כך שיהיה מספיק גם להמשך השבוע. זה טיפ מעולה לאנשים העסוקים. זה מאוד נחמד אם רוצים ארוחת צהרים זריזה גם כדי שיהיה לילדים מיד אחרי בית הספר. אם הם די גדולים, הם יכולים לחמם בעצמם, אפילו במיקרוגל. ואם הם פחות אוהבים את הרוטב, זה בסדר גמור. אנו מכירים ילדים שנהנים מהקציצות כפי שהן, נטו, או אפילו עם קטשופ.

רעבים? ככה מכינים!

כדי להכין את הקציצות לא צריך יותר מדי מצרכים. טונה איכותית מקופסה, עם שמן או עם מים. תפוחי אדמה יפים, בצל, ביצה, מלח פלפל. יש כאלה שמוסיפים גם גזר מרוסק, פירורי לחם או קמח מצה, מעט דבש, אם רוצים להמתיק את הבלילה. את כל המרכיבים צריך להכניס לקערה ולערבב היטב. את תפוח האמדה יש כמובן לרסק היטב בפומפייה ואת הטונה ניתן למעוך במזלג. אם רוצים קצת עזרה, אפשר פשוט לשים את כל החומרים בתוך מעבד המזון. כמה רגעים והבלילה כבר מוכנה. אפשר להכין את הקציצות פיקנטיות יותר או פחות, אבל אפשר גם בטעם ניטראלי. את הערך המוסף מעניק הרוטב, שאותו מכינים בנפרד.

רוטב מושקע או בגרסה המהירה

את הרוטב עבור הקציצות אפשר להכין בצורה מושקעת או להסתפק בגרסה היותר מהירה. המשקיעים לא יוותרו על רוטב שאותו מכינים מעגבניות טריות. אבל אם ממהרים, אפשר להכין גם רוטב על בסיס רסק עגבניות מקופסא. את רוטב העגבניות ניתן להעשיר עם פלפלים חריפים, עם שום כתוש או עם בצל מטוגן. אנו מכירים כאלה שאוהבים להוסיף גם חומוס מבושל. ניסינו, וזה יוצא לא רע בכלל. לרוטב אפשר בלי כל בעיה להוסיף מרכיבים שונים בכל פעם. עירית קצוצה או שמיר, פלפל קלוי או רסק של חצילים. זה בדיוק היופי, שאפשר לחדש ולגוון, על בסיס הקציצות המוכרות שקל כל כך להכין.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh