אוהל ממוזג להשכרה לאירוע בימי הקיץ החמים

אוהל ממוזג להשכרה לאירוע בימי הקיץ החמים

 מתחתנים? מפיקים מסיבה ליום הולדת עגול, אירוע עסקי, גיבוש חברתי או פשוט החלטתם להקים אירוע מכל סיבה שהיא? אתם בטח יודעים שלתאריך ולמזג האוויר יש משמעות מבחינת הטמפרטורה והנינוחות של האורחים שלכם, שלכם ושל אנשי המקצוע שאתם שוכרים. ולכן, אוהל ממוזג להשכרה זה כמעט ובלתי נמנע במדינה החמה והקטנה שלנו. כיום, בזכות החדשנות שהגיעה גם אם עולם האירועים אפשר להפיק אירוע בכל מקום כמעט כאשר מזמינים אוהל איכותי ונוח שהופך את כל האירוע לחוויה.

אוהל ממוזג להשכרה – מה הכי חשוב לדעת?

בתוך מגוון הדברים, המשימות והמטלות שעליכם לבצע בהפקת אירוע בו אתם גם שוכרים אלמנטים כמו אוהל להשכרה הדבר החשוב ביותר שעליכם לוודא הוא היתר לצורך הקמת האוהל עבור האירוע. כל השאר, תצטרכו לעשות אחר כך. חשוב כן לבדוק היתר עם מנהלי המקום היות וזה הצעד הראשון שלכם להקמת אירוע בו אתם שוכרים אוהל ממוזג להשכרה כי אך ורק משם, תוכלו באמת להתקדם לשאר המטלות של האירוע.

מהרגע שכבר יש לכם אישור להקמת האוהל המיוחל, עליכם לוודא מספר פרמטרים קריטיים להמשך הקמתו:

  • בטיחות לפני הכל

וודאו את חומרי הגלם מהם האוהל עשוי, ישנם אוהלים העשויים מחומרי גלם זולים העלולים להיות בעייתיים במקרה של שריפות. וודאו שהחברה ממנה אתם שוכרים את האוהל אכן מעבירה את מוצריה בבדיקות המחמירות ביותר, על מנת שיעמדו בתקנים המחמירים ביותר.

  • מיזוג, לשמו התכנסנו

אוהל ממוזג להשכרה הוא למעשה המטרה לשמה אתם שוכרים אותו. בין אם זהו אירוע חורף ואתם זקוקים לחימום, ובין אם זהו אירוע קיץ ובו אתם זקוקים לקירור וצינון. מיזוג חייב להיות איכותי על מנת להעניק לאורחים אוויר בריא לנשימה במהלך האירוע.

  • מה מטרת השכרת האוהל?

חשוב גם אוהל להשכרה להתאים ברמה האישית ולכן חשוב להגדיר את מטרת השכרת האוהל. אם אתם שוכרים אוהל לאירוע גדול, יש לוודא שהאוהל מתאים במידותיו. בעומקו, בגובהו ובכלל. אם זהו אירוע קטן, התאימו את מרחב האוהל גם לאירוע זה. קחו בחשבון גם פתחי אוורור ומיזוג במקרים אלו.

  • קרקע מתאימה להקמת אוהל

בטיחות האוהל בהחלט קשורה גם לקרקע עליה הוא מוקם. חברה מקצועית וברמה גבוהה תדאג לשלוח נציג שיבדוק האם הקרקע מתאימה להקמת האוהל, ובהתאם לכך תתאמו את סוג האוהל.

כל אוהל ממוזג להשכרה מחייב התאמה אישית בין אם בקרקע, ובין אם בסוג האוהל והתאמתו לקונספט האירוע. הסוד הוא באנשי מקצוע איכותיים שידעו בדיוק להתאים לכם את האוהל המתאים, ולשם כך הם קיימים.

 

 

 

 

 

 

 

במבוק הפקות בע"מ נולדה בשנת 2010 ושמה לעצמה במטרה הענקת מענה איכותי ויעיל ללקוחותיה. אנו נותנים דגש מתוך אהבת אדם על שירות אישי, מקצועי ואמין המותאם לצרכי הלקוח ודרישותיו.

 

במבוק הפקות בע"מ פועלת באזור הצפון ומעניקה שירות מכל הלב גם בכל רחבי הארץ, ומציעה שירותים נרחבים הכוללים יעוץ, ארגון, אספקה והקמה של אירועים מכל סוג ובהתאמה אישית. אנו מומחים בהקמת הצללה לאירועים איכותית, בבניית אוהלים, הקמת פינות ישיבה, במות, חופות מעוצבות והפקת אירועים והפיכתם לאירוע מיוחד.

 

אתם מוזמנים ליצור קשר לפגישת ייעוץ ולהתחיל לחגוג יחד איתנו את האירוע המרגש שלכם שמבחינתנו, הוא ואתם, גולת הכותרת.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh