אופניים חשמליות באילת

אופניים חשמליות באילת

אילת, בזכות הטבת המע"מ הפופולרית שהיא נהנית ממנה, הפכה זה מכבר לאחת מערי הקניות המובילות בישראל. כעת, לטרנד של רכישת טלפון סלולרי או מכונת קפה בעיר הדרומית, מצטרפים יותר ויותר ישראלים שבוחרים לקנות אופניים חשמליות באילת.

הטעם למהפכה הירוקה והדו-גלגלית בדרום הוא ברור. היות שעלות אופניים חשמליות באילת מקפלת בחובה הנחה ראשונה של 17%, והיות שהעלות הממוצעת של אופניים מחושמלים בישראל מגיעה בקלות לכדי כ-3,500-4,000 שקלים בממוצע, אנחנו מדברים כאן על ירידה משמעותית במחיר.

אופניים חשמליות באילת, איך בוחרים?

בהתאם לביקוש, קיים גם היצע. לחופי הים האדום מספר מרשים של חנויות אופניים המתמחות בשיווק אופניים חשמליות. הרוכב החשמלי שיורד דרומה יכול למצוא מבחר מרשים של דגמים מכל הסוגים ומכל הגדלים. החל מאופניים חשמליות קטנות המתקפלות במשיכת יד, דרך אופניים קלאסיים עם גלגלי 20 אינצ', וכלה בדגמים מיוחדים כמו אופניים חשמליות עם צמיגים עבים, אופניים עם גלגלים גדולים וכדומה.

אבל איך בוחרים אופניים חשמליות? ובכן, בהתאם לצרכים של הרוכב. רצוי לאפיין בשלב ראשון את המטרות מהאופניים כדוגמת מרחק נסיעה ממוצע ברמה היומית, נשיאת משקלים כן/לא, הרכבת ילדים כן/לא, תדירות קיפול ועוד. לאחר מכן יש להצליב את הדרישות הנ"ל שהוגדרו מראש עם המפרטים של הדגמים השונים הנבדלים זה מזה בהיבטים כמו נתוני סוללה (וולט ואמפר), שלדה, סוג בלמים, מספר מצבי דיווש, צג, בולמי זעזועים, חישורי ג'אנט, מותג, אחריות וכדומה.

לקחת את האופניים הביתה

אחד החששות הידועים לגבי רכישת אופניים חשמליות באילת הוא האתגר שבלקיחת המוצר הביתה. שלא כמו מכונת קפה או ג'ינס ממותג איכותי, אופניים חשמליות לא ייכנסו למזוודה. מבחינה זו, ישנם כמה פתרונות. ראשית, אופניים חשמליות הן כמעט תמיד אופניים מתקפלות. כלומר, ניתן לקפל את האופניים ולהעמיס אותן בתא המטען ו/או על גג הרכב. \

אופציה נוספת היא רכישה/השכרה של מתקן לנשיאת אופניים חשמליות המתלבש על הרכב. מתקן זה יכול לשאת אופניים חשמליות כל הדרך לצפון, ואף לשמש את הרוכב לאחר מכן. עלות המתקנים הללו הינה כ-200-400 שקלים בממוצע, ומדובר בהחלט ב"הוצאה מוכרת". לאחר שתגיעו הביתה תוכלו תמיד לעשות שימוש עתידי במתקן ו/או למכור אותו בלוח יד שנייה למרבה במחיר.

מה לגבי תיקונים ואחריות?

אופניים חשמליות הן כלי רכב לכל דבר ועניין. כלי רכב הדורש באופן שוטף תחזוקה וטיפולים. מכיוון שאתם לא מתכוונים לרדת לאילת בכל פנצ'ר או חיזוק בלמים, תוכלו לקבל את השירותים הנ"ל גם באזור מגוריכם. רוב המותגים הנמכרים באילת מחזיקים גם "נציגיות" במרכז הארץ ובצפונה. מעבר לכך, כמעט כל חנות אופניים חשמליות מציעה גם שירותי מעבדת תיקונים המטפלת בכל הדגמים הפופולריים.

לסיכום, קניית אופניים חשמליות באילת היא צרכנות נבונה. דגמים שעולים באזור המרכז 4,000-6,000 שקלים, יידרשו מכם להיפרד בעיר הדרומית מסכומים כ-3,400-5,150 ש"ח (בהתאמה). חיסכון זה, המגיע לכדי מאות שקלים (ולעתים אף צפונה מכך בדגמים היוקרתיים), הוא הזדמנות פיננסית של ממש. כשאתם קונים אופניים חשמליות באילת, יש לכם בדיוק את המרווח הדרוש בכדי לשדרג את עצמכם לדגם ברמה גבוהה יותר. להפיק יותר מהתקציב שלכם, וליהנות מחוויית רכיבה נהדרת.

הכתבה נכתבה בשיתוף עם אתר "הרוכב החשמלי", המציע מדריך רכישת אופניים חשמליים, סקירת דגמים ואינדקס חנויות אופניים חשמליים ברחבי הארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh