איזה תחומים נלמדים בתוך קורס איפור קבוע?

איזה תחומים נלמדים בתוך קורס איפור קבוע?

את קורס איפור קבוע מעבירות מדריכות מקצועיות, בעלת ניסיון רב בתחום זה. התכנית של הקורס כוללת כעשרה מפגשים, אך בידי כל משתתף בקורס ניתנת האפשרות של המשכת שיעור עשירי ולעבור עוד קורס במידה והדבר נדרש ללא עוד עלות. יש קורסים אשר מבוצעים במהלך הערב ויש קורסים אשר מבוצעים במהלך שעות הערביים. קורס זה הינו בפיקוח אישי של המובילה בתחום, אשר יצרה טכניקה ייעודית עבור איפור קבוע ביחד עם מיטב החברות אשר קיימות במדינת גרמניה בעולם של איפור קבוע.

כל המשתתפים או כל המשתתפות בתוך קורסים של איפור קבוע זה גומרת את הקורס כאשר יש בקרבם מערך רב של אינפורמציה וכן רמה של מקצועיות ברמה בין לאומית לאין ערוך. אין כל עוררין על כך, כי למידה בקורס זה מטעם מאסטרית בתחום במידה ניכרת מעלה את האומדן של הרמה של הלימודים – יוענק למשתתפים של הקורס הרבה אינפורמציה והרבה מקצועיות ברמה הכי רבה אשר תיתן בידם לקבל מאת כל קורס אחר. הקורס של איפור קבוע מורכב בהתאם אל תכנית של התמ"ת במדינת ישראל ושל הארגון של הקוסמטיקאיות מטעם מדינת גרמניה על ידי פיקוח של האירופאים.
התעודה אשר תוענק בידי המשתתפים בקורס של איפור קבוע תהיה תעודה בין לאומית, מדובר בקיומה של תעודה גרמנית וכן ישראלית, בשל כך היא ידועה בכל המרחב של השוק האירופאי המשותף והמשתתפים בקרב קורס זה עשויים על ידי תעודה זאת לעסוק בכל משלח יד ברחבי המדינות של השוק האירופאי המשותף בתור מאפרים של איפור קבוע, במידה וקיימת בידם אשרה של עבודה.

מה לומדים בתוך קורס איפור קבוע?

קורס איפור קבוע מורכב משלושה אלמנטים מרכזיים, לרבות – חלק פרקטי, חלק תיאורטי והן חלק של אימון. החלק התיאורי ילמד אתכם אל מול מבנה העור, אילו סכנות עשויות להיווצר לעור מכל מיני טיפולים, סוגים שונים של עור, איזה תופעות לוואי קיימות, היתכנות של הלימה בין הגוונים של העור ובין האיפור וכיוצא בזה. שינון של הטכניקות אשר יילמדו בקורס וביצוען הלכה למעשה של כלי לימוד חדישים בטרם עבודה פרקטית הודות מודליות. החלק המעשי מתקשר למספר אלמנטים – קודם כל, בחלק הזה ילמדו על הכלים בהם עושים שימוש, איך משתמשים בהם, איך מפעילים אותם ואיך עורכים טיפול של איפור קבוע, איך מכניסים את הגוון אל תוך העור וכיצד מגנים על הטיב של הגוון אשר הוכנס לעור. המשתתפים של הקורס יתנסו בפועל במהלך קורס זה בפעולה על גבי כל מיני סוגים של עור, החל מהלימה של האיפור הקבוע וכלה בשלב הטיפול. לאחר מכן, במשך הקורס קיימים טיפולים עבור דוגמא, אשר טומנים בחובם תיחום של שפתיים, טיפול של השלמה של גבות וכיוצא בזה. החלק הפרקטי אף מורכב מביצוע של פעולות אל מול קהל יעד – איך מפרסמים את הטיפול, אין ניגשים אליו וכיוצא בזה. על מנת לדעת כיצד לטפח בלקוחות בתחום של איפור קבוע, נדרשת למידה ובקיאות בשני חלקים אלו גם יחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh