איך אפשר לטפל בשקיות מתחת לעיניים?

איך אפשר לטפל בשקיות מתחת לעיניים?

זה יכול לקרות לכל אחד ואחת מאתנו, לרוב מגיל 50 ואילך. העיניים נראות עייפות יותר בגלל אותן שקיות נפוחות בתחתית העין. זה יכול לקרות פשוט בגלל נזקי הזמן, אולי בגלל גנטיקה וגם חשיפה מוגברת לשמש או צריכה מוגזמת של סיגריות. תהא הסיבה אשר תהא, מה שבאמת מדאיג אתכם זו שאלה אחת בלבד: מה עושים עם זה?

תרופות סבתא

אם אתם ממש רוצים לנסות כמה תרופות סבתא ושיטות ביתיות להתמודד עם השקיות מתחת לעיניים, יש לכם כמה אפשרויות, כמובן. שנת לילה ממושכת של 7 שעות לפחות (יש שיאמרו על הגב ולא על הבטן) נחשבת ליעילה, וגם צמצום צריכת הקפה לצד הגברת צריכת המים יכול לסייע. חוץ מזה אפשר לחזור תמיד לפתרונות קלאסיים כמו איפור שמסתיר היטב את השקיות מתחת לעיניים או להניח פלחי מלפפון למשך 20 דקות. תרופות סבתא, הזהרנו.

הזרקת חומרי מילוי

דרך נוספת לטפל בשקיות הטורדניות מתחת לעיניים כוללת הזרקה של חומרי מילוי. החומרים הללו ממלאים את השקעים שנוצרו וכך הם למעשה מטשטשים את הנזק. עם זאת, הפתרון הזה מתאים לגברים ולנשים בגילאים צעירים יחסית, ובמצבים שבהם השקיות קטנות יחסית. אם אתם לא עונים על שתי ההגדרות הללו יש פתרון מצוין גם עבורכם – ניתוח עפעפיים תחתונים.

ניתוח עפעפיים תחתונים

במסגרת ההליך הכירורגי יתבצע למעשה חתך בחלק הפנימי של העפעף. רופא מקצועי ומנוסה ידאג לחתך מוסווה היטב, כזה שלא ישאיר צלקת בולטת לעין. בשלב הבא יוסרו שקיות השומן באמצעות מחט חשמלית, הליך מדויק מאוד שמבטיח תוצאה מצוינת. ההרדמה היא הרדמה מקומית, ובנוסף אליה מוסיפים בד"כ חומרי מטשטשים, אבל ההתאוששות מהירה מאוד. למעשה, כשעתיים לאחר הניתוח תוכלו לצאת הבית ולפעול על פי הנחיות הרופא. מי שמעדיף הרדמה מלאה יכול לבקש זאת מראש, כמובן. למידע נוסף אודות ניתוח עפעפיים תחתונים.

מה מתאים לכם?

אז אפשרויות יש, ואפילו לא מעט מהן. אתם יכולים לנסות שיטות שונות להתמודדות עם השקיות, אבל אם מיציתם את הטקס היומי שכולל שכבות אדירות של איפור כדי להסתיר את השקיות, יש בהחלט פתרונות מתקדמים ויעילים הרבה יותר. עם זאת, לפני שאתם מקבלים החלטה כזו או אחרת, ודאו שאתם מתייעצים עם גורם מקצועי ובעל ניסיון, ואם יש לכם המלצה על רופא כזה או אחר, הרי זה משובח. כך תוכלו לקבל החלטות שמתאימות לכם באמת, החלטות שגם יניבו תוצאה טובה יותר.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh