איך בוחרים מחסן להשכרה ברחובות?

איך בוחרים מחסן להשכרה ברחובות?

אחסון חפצים ברחובות מתאים לאנשים אשר מתגוררים בעיר וסמוך אליה, אבל לא רק. אם אתם מתגוררים באזור המרכז או באזור השפלה, רחובות עשויה להיות בדיוק המיקום הנכון לאחסון הציוד שלכם. הצורך במחסן להשכרה עשוי לעלות לקראת מעבר דירה או משרד, במהלך מעבר לחו"ל, כאשר צריך לשמור על מוצרים מיובאים לקראת מכירה ובמגוון מקרים נוספים. אבל איך עושים את זה נכון?

נגישות היא שם המשחק

נהוג לחשוב שכדאי לאחסן חפצים כמה שיותר קרוב אליכם, כדאי שתוכלו לגשת אליהם כאשר תצטרכו. זה נכון, אבל רק באופן חלקי. קרבה גיאוגרפית חשובה, אבל היא לא בהכרח גורמת לרמת נגישות גבוהה. מחסנים להשכרה ברחובות הם נגישים יותר, לעומת מחסנים בערים צפופות בגוש דן. הדרכים המובילות לרחובות פנויות יותר, והסיכוי למצוא חניה בקרבת המקום גבוה יותר.

אגב, גם המחיר של מחסנים להשכרה ברחובות לרוב יהיה נמוך יותר ביחס לתל אביב למשל. לא כי הם פחות טובים, פשוט כי הצפיפות משפיעה לרעה על העלות.

ודאו כי החפצים שלכם נשמרים בתנאים הטובים ביותר

כדי לבחור מחסנים להשכרה ברחובות, צריך לקחת בחשבון את כל התרחישים הפחות נעימים שעלולים להתממש במהלך תקופת האחסון, ולוודא שחברת ההשכרה נוקטת בכל האמצעים האפשריים על מנת להימנע מתקלות ומנזקים. האם במתחם מופעלים אמצעי בטיחות מתאימים ומתקדמים נגד שריפות? האם שומרים מסיירים ונמצאים במקום 24/7 ומונעים פריצות וגניבות? באיזו תדירות מבצעים הדברת מזיקים, כמו עכברים וחרקים, שעלולים להזיק מאוד לציוד?

מעבר לכל אלה, קחו בחשבון כי שמירת חפצים, בוודאי אם היא נעשית לטווח ארוך, צריכה להיות מותאמת לשינויי אקלים. כדאי לברר האם יחידות האחסון מאווררות ושומרות על טמפרטורה אידיאלית עבור החפצים שלהם, וכמובן שחפצים מסוגים שונים זקוקים לתנאי אוורור אחרים. בנוסף, עדיף תמיד לאחסן ציוד מעל גובה הרצפה, ככל הניתן.

בכל מקרה, גם אם התרשמתם עמוקות מהתנאים שמציבה חברת ההשכרה לכם ולחפצים שלכם, תמיד צריך לוודא כי היא מחזיקה בפוליסת ביטוח. אף פעם לא ניתן לדעת מה יקרה, וגם אם מתאמצים מאוד, לפעמים דברים משתבשים.

מחסנים להשכרה ברחובות – לא רק אחסון

קיימות לא מעט חברות, שמלבד שירותי האחסון מציעות גם שירותים נלווים, כאלה שרלבנטיים מאוד עבור הלקוחות. בררו איך החברה בה בחרתם יכולה לסייע לכם, ואולי תצליחו לרכז כמה הוצאות שונות במקום אחד. חברות רבות מספקות שירותי אריזה לכל סוגי החפצים, הובלה מקצועית למחסן ומשם ליעדם הבא, וגם פריקה מסודרת.

אריזה ופריקה על ידי אנשי מקצוע יכולה בסופו של דבר לחסוך לכם כסף, מכיוון שפעולות אלה יאפשרו סידור יעיל יותר של החפצים בתוך המחסן, ובכך לצמצם את הנפח עליו צריכים לשלם. בנוסף, כמובן שלא יזיק לכם לוותר על טיפול במטלות הקשות, ולהתמקד בדברים חשובים יותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh