איך בוחרים רשת נגד יונים

איך בוחרים רשת נגד יונים

יונים מהוות מטרד של ממש, הן בהיבט של הרעש ובעיקר בהיבט הלכלוך הרב שהן עושות. יונים נוהגות לפזר את הלשלשת שלהן בכל מקום, כאשר הן מעדיפות גגות של בתים ומסתורי כביסה, מה שכמובן מזהם משמעותית ומטנף את האיזור. בנוסף לכך, הן עלולות להעביר חיידקים ומחלות לבני האדם ולחיות הבית, לכן חשוב לבצע פעולות למניעת כניסתן ולצורך הרחקתן, במידה וכבר הופיעו על גג ביתכם או באדן החלון. רשת נגד יונים הינה מוצר מוכר ויעיל, אשר בצורה הומאנית אינו מאפשר חדירה של ציפורים בכלל ויונים בפרט ובכך שומר על ניקיון של מתחם המגורים. רשתות ליונים מגיעות במגוון דגמים, לכן חשוב להבין מהם הצרכים של האנשים המתגוררים במקום וכן מהו התקציב הפנוי, בכדי לבצע רכישה יעילה ובנוסף גם התקנה במקום הנכון, באופן שייתן לרשת להחזיר מעמד לאורך זמן.

מהי רשת נגד יונים וכיצד היא עובדת?

רשתות נגד יונים פועלות בשיטת ההרתעה והחסימה: יונים המתקרבות אל הרשת, נוכחות לדעת שהיא איננה חדירה. ממרחק ייתכן שהרשת לא תיראה לעיניהן של היונים, אך בסופו של דבר הם ייתקלו בה וייחסמו לכניסה. המטרה של התקנת רשת נגד יונים היא להרחיק את הציפור הטורדנית הזו מבית המשפחה שגרה במקום, מבלי להזיק ליונה ומתוך רצון להקנות גם למתחם עצמו מראה טוב ככל שניתן.

אילו סוגים של רשתות ניתן לרכוש?

ההבדלים בין הסוגים השונים של הרשתות נגד יונים, הם בסוג החומר שממנו הן עשויות וכן בצפיפות החורים של הרשת. היתרונות הגדולים של רשתות עם חורים צפופים וקטנים יחסית, היא שהיונים לא יכולות לחדור דרך הרשת כלל. החיסרון לעומת זאת, שרשתות עם חורים קטנים – נראות מאוד לעין ומפריעות לעיצוב הנאה של המרפסת או המתחם שבו הן מותקנות.

היכן מתקינים את הרשתות?

כדאי להתקין רשת נגד יונים, שנחשבת לפתרון יעיל ולא יקר במיוחד, בכל אזור שבו היונים נוהגות לקנן, לרבות גגות, מרפסות וחדרים חצי פתוחים כמו מסתורי כביסה. הרשת למעשה תכסה את האזור ותחסום את האפשרות שהיונה תחדור לאותו מתחם. באופן כזה ניתן למנוע בצורה משמעותית את כמות הלכלוך ובעיקר להרחיק יונים מהמקום לטווח ארוך. שימו לב כי רשתות מסוגים מסוימים, עלולות להתבלות בקצב מהיר יותר מאחרות, במיוחד כאשר מדובר במזג אוויר קיצוני כמו גשם עז, רוחות או לחילופין ימים שטופי שמש וחמים מאוד. כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע בטרם הרכישה, בכדי להתאים בצורה אופטימלית את סוג הרשת נגד היונים אל הצורך האמיתי של המקום.

האם מומלץ להתקין רשת באופן עצמאי?

התקנה איכותית ומקצועית של רשת נגד יונים, יכולה להשפיע משמעותית על העובדה שהיא תחזיק מעמד במשך שנים רבות מבלי להתבלות. עדיף לקרוא לבעל מקצוע מיומן ומנוסה לצורך ההתקנה הראשונית של רשת היונים, ולהיות רגועים שהרשת תישאר במצב טוב לתקופה ארוכה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh