איך לבחור נכון יועץ איטום?

איך לבחור נכון יועץ איטום?

נושא איטום הבית, וספציפית איטום גגות, מתגלה כרלבנטי ביותר עבור רבים מאיתנו בכל פעם במתחילה עונת הגשמים, ופתאום מתגלות נזילות מים מטרידות במקומות שונים בבית. בעוד מומלץ לטפל בעניין זה מבעוד מועד וכאשר מזג האוויר יפה והחורף עדיין רק באופק, עכשיו זה הזמן להזמין יועץ איטום ולברר האם הבית שלכם אטום כמו שצריך ואם לא – מה כדאי לעשות בנידון?

בתור התחלה, חשוב להבין מדוע בכלל אנחנו זקוקים לשירותיו המקצועיים של יועץ איטום – ובכן, רובנו איננו מגיעים מעולם האיטום או אפילו מעולם הבנייה, כך שאין בידינו הידע והניסיון הדרושים על מנת לבחון בצורה ביקורתית ויסודית את מערכת האיטום של הגג והבית כולו, ולהבין האם מצבה טוב או האם ישנם כשלים ומקומות מהם המים יכולים לחדור. איטום מבנה אינו עניין של מה בכך, ונדרש בעל מקצוע המתמחה בעולם האיטום על מנת לבחון את איטום הבית באופן יסודי ומספק, כך שבגשמים הראשונים לא נזכה להפתעות בלתי נעימות. הדבר נכון ורלבנטי עבור בתים חדשים וישנים כאחד, כמו גם עבור בתים בהם הייתה נזילת מים בעבר ובתים בהם לא נתגלו נזילות מעולם (או  מדויק יותר לומר – טרם התגלו…).

בכל מקרה, תמיד טוב לבצע בדיקה תקופתית מקצועית של מערכת האיטום של הבית, ולשם כך כדאי להזמין יועץ איטום מקצועי ומומחה –

יועץ מטעם חברת איטום מקצועית

הדרך הטובה ביותר להבטיח כי אתם מזמינים יועץ איטום מקצועי אשר יעשה עבודה טובה וימצא כל ליקוי אפשרי, במידה וזה קיים, היא לפנות מלכתחילה לחברת איטום מקצועית. בישראל פועלות כיום מספר חברות איטום מקצועיות המציעות מגוון שירותי איטום שונים, דוגמת איטום גגות, איטום מרפסות, קירות וכו'.

גם כאשר אתם מוצאים חברת איטום זו או אחרת באינטרנט, חשוב לוודא כי מדובר בחברה מוסמכת ומקצועית, כזו המעסיקה אנשי איטום מומחים וכבר העניקה שירותים לאינספור לקוחות מרוצים בעבר. רק כך תוכלו לוודא כי מדובר אכן בחברה מקצועית ומחויבת, כזו אשר יועץ מטעמה ייתן לכם דו"ח מפורט ומוסמך וגם יוכל לעמוד מאחוריו. במידה ונדרשות עבודות איטום שונות על מנת לתקן ליקויים, לשדרג את מערכת האיטום וכו', יוכל היועץ לבצע עבורכם את העבודות בצורה הטובה ביותר. בעיות איטום הן משהו נפוץ ומתבקש, ובמרבית המקרים יוכל היועץ להראות לכם בדיוק היכן הבעיה (או היכן היא באה לכדי ביטוי), כך שתוכלו לראות בעצמכם ולא תצטרכו לסמוך עליו בעיניים עצומות.

בכל מקרה, יועץ הפועל מטעם חברה מקצועית ומוכרת בתחום יהיה אמין ומקצועי במיוחד, שכן מדובר במוניטין של החברה כולה. במידה ולא תהיו מרוצים ממנו מסיבה כלשהי וכלו להתלונן בחברה מטעמה הוא פועל, ולבקש שישלחו יועץ איטום אחר.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh