איך לבצע אופטימיזציה לתמונות ברשתות החברתיות

איך לבצע אופטימיזציה לתמונות ברשתות החברתיות

המון גורמים משפיעים על ההצלחה של הפוסטים שלכם ברשתות חברתיות. פרסום בזמנים אופטימיליים, הוספת מלל איכותי ועיצוב משכנע הם רק חלק מהגורמים שהופכים תמונה בסושיאל למושכת ואטרקטיבית. כשאתם מבצעים אופטימיזציה של תמונות למדיה החברתית אתם עושים צעד שמשפר משמעותית את האופן שבו המסר שמעבירים העיצובים המרכזיים ברשתות החברתיות שלכם. שיפור התמונות יכול להגביר את הנראות של התוכן שלכם ולעזור לכם להגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים.

שיפור המדיה בפייסבוק

בין אם אתם רוצים להקטין את התמונות או להתאים את יחס גובה-רוחב בתמונות, אתם יכולים להשתמש בכלים המובנים של הביזנס מנג'ר שלכם כדי לייעל את התמונות ולהתאים אותם לפיד של פייסבוק. פייסבוק דורשת שלתמונות פיד יהיו רוחב מינימלי של 479 פיקסלים אך עדיף לשאוף לרוחב מינימלי של 1200 פיקסלים כדי התמונות יוצגו באופן ברור יותר. לגבי יחס רוחב-גובה מומלץ להשתמש ביחס 4:5 כדי להציג את התמונה בצורה האופטימלית.

שיפור המדיה באינסטגרם

בדומה לפייסבוק, גם את גודל העיצובים שעולים לאינסטגרם ניתן לערוך ישירות דרך הכלים המובנים של בהיזנס מנג'ר. עבור הפיד של אינסטגרם, עשו שימוש באותו יחס רוחב-גובה של 4:5 כמו בפיד בפייסבוק. אחת האפשרויות הנוחות של קידום באינסטגרם היא מיקום מודעות ממומנות בסטורי. עבור הסטורי של אינסטגרם תצטרכו לשנות את המדיה לתמונות אנכיות יותר ביחס של 16:9, מה שהופך את הפעולה למאתגרת יותר

שיפור המדיה בלינקדאין

לינקדאין היא פלטפורמה שמזכירה קצת את פייסבוק מבחינת הנראות ומבחינת האופטימיזציות שמבצעים במדיה. כדי לייעל את התמונות שלכם בלינקדאין, השתמשו בקבצים ברוחב מינימלי של 1200 פיקסלים (תצטרכו לעשות התאמות בנפרד למובייל). שימו לב – כאשר אתם מעלים או עורכים תמונות בלינקדאין, עורך התמונות ימליץ לכם על פורמט מרובע שמגיע עם יחס רוחב-גובה קבוע מראש. הקשיבו להמלצות של עורך התמונות.

שיפור המדיה בטיקטוק

ברוב המקרים, אתם כנראה תעלו סרטונים לטיקטוק, אבל האפליקציה תומכת גם בתמונות מונפשות (גיפים). טיקטוק מאפשרת יחס רוחב-גובה שנע בין 1:1.91 ל: 9:16. אבל כדי לייעל את התמונות בטיקטוק עבור הגולשים מומלץ להעלות את התמונה בצורה אנכית במסך מלא. שימו לב שלטיקטוק אין כלי חיתוך מובנה, אבל אתם יכולים לשנות את גודל התמונות באופן ידני לפני פרסום התמונה.

שיפור המדיה בטוויטר

בעוד שפלטפורמות רבות עברו לפורמטים של מדיה בצורה אנכית או מסך מלא, תמונות מרובעות הן אופטימליות עבור טוויטר. הפלטפורמה ממליצה לפרסם תמונה ביחס של 1:1 ועדיפות לגודל 1200X1200. כדי לערוך את התמונות שלכם בפלטפורמה, כשאתם מעלים ציוץ חדש ומוסיפים לו תמונה – הקישו על התמונה כדי לפתוח את כלי העריכה ובחרו בכלי החיתוך כדי לשנות את הגודל.

לסיכום

המאמר נכתב על ידי חברת איזיקלאוד שמנגישה אחסון ענן Amazon S3 ומטרת המאמר היא לעזור לבעלי עסקים ולמשווקים לייעל את הפעילות שלהם ברשתות החברתיות. הנראות של המדיה ברשתות החברתיות שלכם או של העסק שלכם זה מה שתופס את עיני הגולשים ולכן מומלץ לדייק במידות של התמונות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh