איך לבצע הדפסת לוגו על חולצות

איך לבצע הדפסת לוגו על חולצות

אין פרסומת פסיבית טובה יותר לעסק שלכם מאשר מישהו שלובש בגדים עם הלוגו שלכם עליו – במיוחד אם זה נראה פנטסטי!

במאמר זה, נבחן כמה שיטות עבודה מומלצות של הדפסת לוגו על חולצות ומה שחשוב לדעת כדי לקבל תוצאות ברמה הגבוהה ביותר.

סוגי קבצי לוגו וגרסאות להדפסה

לפני שליחת הלוגו לחברה שמייצרת חולצות מודפסות, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון, כולל איזו גרסה של הלוגו שלכם היא הטובה ביותר עבור המוצר שאתה רוצה להדפיס אותו. בדרך כלל תהיה לכם את הגרסה "המלאה" של הלוגו שלכם (סימן מילים וסמל, או סיסמה אם יש לכם כזו), בתוספת סמל או גרסת מונוגרמה בלבד של הלוגו שלכם, שמתאימה יותר לחללים קטנים.

הדפסת לוגו על חולצות מניבה תוצאות מעולות עם גרסת סמל קטנה יותר של הלוגו שלכם, כך שהוא לא יתעוות על פני השטח המעוגל. כיתוב ארוך, לעומת זאת, יהווה קנבס ראשי עבור הלוגו המלא מכיוון שהוא משטח גדול ושטוח יותר.

מומלץ גם לבחור את הצבע והמרקם של החולצה. כך, לדוגמה, חולצה צבעונית מכותנה תיראה טוב יותר עם לוגו שחור או לבן במקום גרסה בצבע מלא.

הקפדה על שליחת גרסה שקופה של הלוגו לחברה שמספקת שירותי הדפסת לוגו על חולצות

לוגו עם רקע מלבני לבן או צבעוני לא ייראה טוב כמו לוגו ללא רקע כלל. כשזה מגיע לבחירת הסוגים השונים של קבצי לוגו, ברוב המקרים, הצוות המקצועי של חברת הדפסה מעדיף לקבל קובץ שניתן להחיל אותו על מוצרים עם התוכנה של המקום.

הצוות עשוי גם לבקש קבצי PDF או PNG להפעלת מבחן – וחשוב להקפיד תמיד לבקש דגם לפני הגרסה הסופית של הדפסת לוגו על חולצות. ניתן להדפיס את הלוגו שלכם על כל מיני סוגי חולצות, החל מחולצות כותנה מאה אחוזים, או חולצות פוליאסטר, או שילוב של שני החומרים.

סוגי אריגים מתאימים להדפסת לוגו

החולצות המתאימות ביותר הן חולצות כותנה שמאפשרות השגת תוצאות מעולות של הצגת הלוגו ופרטי הקשר של החברה שלכם. מומלץ גם להדפיס את הלוגו שלכם על סווטשירטים, קפוצ'ונים, כובעים, או כל פריט לבוש של חוות העובדים שלכם. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור בתהליך הדפסת הלוגו הוא שיש לספק לצוות ההדפסה קובץ של הלוגו שיש לו גם שוליים.

כמו כן, צריך להיות לפחות מרווח שוליים כזה בין הלוגו לקצה ההדפס. מבחינה ויזואלית, זה ייראה טוב יותר עם מעט מרווח בין הלוגו לקצה. הדפסת לוגו על חולצות בדגמים קטנים, מאפשרת את הפחתת השוליים כך שהשטח מנוצל היטב, ומומלץ להתייעץ עם המומחים של חברת ההדפסה לגבי האפשרויות השונות.

אפשרות הדפסה בסגנון רקמה

רקמה היא טכניקה הכוללת מכונת תפירה. תמונת הלוגו מועלית לתוכנה, והמכונה תופרת את הלוגו על כל משטח. בדים עבים הם הטובים ביותר אם אתה רוצה ללכת בדרך הרקמה: תחשוב על כובעים, ז'קטים וסווטשירטים.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh