איך להיות הורים טובים יותר באוגוסט?

איך להיות הורים טובים יותר באוגוסט?

ביה"ס העירוני להורים משיק סדרת הרצאות מיוחדת בזום: עצות, תובנות, טיפים וכלים שיעזרו לכם לעבור בשלום את אוגוסט ולהגיע מוכנים לשנת הלימודים הקרובה.

הסדרה ללא עלות.

הורות היא אחד התפקידים המסובכים והמורכבים בעולם המודרני. זהו תפקיד שצריך ללמוד אותו. הבית להורות נבונה ברחובות – בית הספר העירוני להורים, מכיר בצורך העז של הורים בהדרכה ובתמיכה בעידן של שינויים, מתוך אמונה שכל הורה שישתתף בהדרכה מקצועית קבוצתית או פרטנית יזכה להעניק לילדיו הורות נבונה ואחראית.

החל מה-4 באוגוסט, תשיק החברה העירונית רחובות באמצעות ביה"ס העירוני להורים, סדרת הרצאות ייחודית וחדשנית בזום, הכוללת 8 הרצאות במסגרתן יקבלו ההורים טיפים, עצות, תובנות וכלים יישומיים, כדי לאפשר חופשה מהנה לשני הצדדים, וכן הדרכה והכוונה כיצד להיערך נכון לתחילת שנת הלימודים בספטמבר.

ההרצאות יעסקו בנושאים שונים ומגוונים כמו: גמילה מחיתולים, כיצד להפעיל קייטנת קורונה בבית, השפעת הלמידה מרחוק על תפקידנו כהורים בתקופת הקורונה, כיצד ללמד את הילדים על דחיית סיפוקים, מעברים והסתגלות בגיל הרך ועוד.

לדברי אודי קדם, מנהל מחלקת תרבות, ידע והשכלה ומנהל בית הספר העירוני להורים ומשפחה: "ההורות היא המשימה המאתגרת והחשובה ביותר שיש לאדם. בקיץ המשימה מורכבת אף יותר ובעת הקורונה ואי הוודאות האתגר גדול שבעתיים. המרכז העירוני להורים ומשפחה, באמצעות סגל מנחות ומנחים מהשורה הראשונה בארץ, בא להדריך, לתמוך ולהנגיש לקהילת ההורים ברחובות סדרה של הרצאות, עוגנים  וטיפים מהותיים, על מנת לצלוח את החודש וחצי הקרובים במקסימום בריאות והצלחה. חשוב לציין שעשרות רבות של משפחות בעיר נעזרות גם בהדרכות פרטניות של צוות המנחות. סדרת ההרצאות בזום הינה ללא עלות תודות למחזיקת תיק הורים, אורית שרגאי ושאר הפעילויות שלנו בשיתוף סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מר זהר בלום ומנהלת אגף החינוך אפרת צוקרמן".

לדברי אורית שרגאי, חברת המועצה ומחזיקת תיק הורים: "רחובות שמה את ההורים ורווחתם בראש סדר העדיפויות ולכן היא אחת הערים המובילות בארץ במודל פעולה ייחודי, המסייע להורים באתגרים הרבים העומדים בפניהם בחינוך הילדים והמתבגרים. נמשיך ונפתח תכנים ונקדם פרויקטים בהתאם לרוח התקופה הנוכחית על מנת לתת מענה לצרכי ההורים בעיר".

פרטים נוספים אודות התוכניות והרשמה באתר החברה העירונית רחובות, בעמוד של ביה"ס העירוני להורים או בטלפון 08-9459397 # שלוחה 7.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh