איך מביאים ללמידה משמעותית בקמפוס רמת אלון?

איך מביאים ללמידה משמעותית בקמפוס רמת אלון?

התשובה בערב חשיפה מיוחד שנערך השבוע להורי התלמידים: מאפשרים למורים לבחור מה ללמד, ולתלמידים מאפשרים לבחור מה ללמוד.

ההורים בקמפוס אלון (בית הספר היסודי רמת אלון ברחוב זכריה מדר בעיר) הוזמנו לערב מיוחד השבוע: מדובר בערב חשיפה מיוחד שבו הוצגה בפניהם עבודת הצוות החינוכי ומסע בין התוכניות השונות המוצעות לבחירת ילדיהם. בקמפוס הבינו כי עיקרון הבחירה חשוב ומעורר סקרנות, ולכן אפשרו למורים לבחור מקצוע וללמד אותו מחד, ומאידך נתנו לילדים אופציה לבחור מה ללמוד.  השאיפה היא כי באופן זה הלמידה תהיה אחרת ושונה, משמעותית וחווייתית.

בערב החשיפה הוצג סרטון על התהליך שעבר צוות בית הספר. בערב נכחו שרה והב מנהלת המחלקה לחינוך יסודי באגף החינוך בעיריית רחובות, וכן פזית ראובני יועצת ייחודיות מטעם משרד החינוך. עם סיום הקרנת הסרטון ההורים הוזמנו לצאת למסע בין התוכניות השונות. על רצפת מגרש הספורט של בית הספר הודבקו כפות רגלים המדמות את המסע ואשר הובילו את ההורים אל העמדות השונות.

כל עמדה תיארה תוכנית ייחודית, וניתנה בה להורים האפשרות להתנסות בפעילויות השונות. בסוף הערב ניגשו ההורים לקלפי ובחרו שם לקמפוס.

מנהלת המחלקה לחינוך יסודי בעיריית רחובות, שרה והב, בירכה על היוזמה של בית הספר: "הזמנת ההורים לחשיפה לפני הבחירה של הילדים מעידה על ההשקעה הרבה של בית הספר בלמידה משמעותית של התלמידים, ואין ספק כי תביא לשיתוף פעולה מלא מצד ההורים ולהכוונת הילדים לבחירה נכונה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh