איך מגישים תביעת נזיקין לאחר תאונת דרכים?

איך מגישים תביעת נזיקין לאחר תאונת דרכים?

תאונת דרכים היא אירוע טראומתי שרובנו סוחבים אותו איתנו תקופה ממושכת. אך ברגע שהתאונה מביאה איתה לפגיעה מכל סוג שהוא, חובה עלינו לדעת את זכויותינו. תביעת נזיקין אמורה להיות זאת שתסייע לכם להשיג את הפיצוי המיוחל בהתאם לעוצמת הפגיעה. כמובן שכל תאונת דרכים נשקלת לגופה, וכל מקרה יהיה שונה בהשוואה למקרים אחרים. אז מה אתם צריכים לדעת על תהליך הגשת תביעת נזיקין לאחר תאונת דרכים? עורך דין נזיקין אלעד רייך כאן בשביל לעשות לכם סדר בכל הבלגן.

שמירת מסמכים ותיעודים

חברת הביטוח מצידה תשאל אתכם בצורה מפורטת לגבי השתלשלות האירועים. לא תמיד התיאורים המדויקים שלכם יהיה מספקים את חברת הביטוח עצמה. כדי שתוכלו לקבל את מבוקשכם ולהגיש את התביעה תצטרכו לשמור מסמכים ותיעודים בגין התאונה. כל מסמך או תיעוד שעומד לרשותכם יסייע לכם בעת הגשת התביעה עצמה. הרי המסמכים האלה הם האסמכתא הכי טובה שיש כי כל מה שאתם אומרים אכן קרה במציאות. בתביעות של מילה כנגד מילה זוהי הדרך האידיאלית לשבור את התיקו, ולאפשר לכם להשיג את מבוקשכם. במצב שבו תגישו תביעה ללא מסמכים או תיעודים המציאות תהיה מסובכת פי כמה.

הטיימינג הנכון להגשת התביעה

ראשית יהיה עליכם לקבל את הטיפול הרפואי הנדרש ולהמתין להתגבשות הנזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת הדרכם. רק אחרי שהנזק התגבש, ניתן יהיה להגיש את התביעה בידיעה כי הפגימות הרפואיות בקשר עם התאונה התבררו. אל תזדרזו להגיש את התביעה יש להמתיו להתגבשות הנזק. ישנם המון אנשים שמגישים את התביעה, ורק בדיעבד מגלים כי זוהי הייתה טעות וכי הפיצוי שהתקבל אינו משקף את הנזקים שנגרמו לגוף כתוצאה מתאונת  הדרכים. חשיבות גבוה כי התביעה תוגש לאחר שהנזקי הגופני התגבש ורק לאחר שהתבררו מלוא הסוגויות הרפואיות הרלוונטיות שנגמו כתוצאה מתאונת הדרכים עם קשר סיבתי לתאונת הדרכים. חשיבות גבוה יש לתיעוד מלוא המסמכים הרפואיים הקשורים לתאונת הדרכים.

עובדים בצמוד לעורך דין מנוסה

אף אחד לא מצפה מכם להגיע עם ניסיון עשיר בהגשת תביעות נזיקין לאחר תאונות דרכים. אנו מקווים כי זוהי תהיה הפעם האחרונה שבה תמצאו את עצמכם בסיטואציה הספציפית הזאת. כדי שתוכלו לקדם את תביעת הנזיקון שלכם רצוי כי תעבדו עם עורך דין לתביעות נזיקין אשר ייצג אתכם למול חברת הביטוח. אותו איש מקצוע ינחה אתכם מה נכון לעשות בכל נקודת זמן, כך תמקסמו את הפיצוי אותו תוכלו להשיג. לבד תתקשו להתמודד עם כל הבירוקרטיה ועם כל העניינים השונים במסגרת התביעה עצמה. רק עורך דין שמכיר את העולם הזה על בוריו ידע איך להביא אתכם אל חוף מבטחים במהרה. אל מי כדאי לכם לפנות בהקשר של תביעת נזיקין לאחר תאונת דרכים? לעורך דין נזיקין אלעד רייך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh