איך מתכננים כמו שצריך יום כיף לחברות?

איך מתכננים כמו שצריך יום כיף לחברות?

מרגישים כי העובדים בעסק מתחילים להישחק בעקבות העבודה המרובה? עליכם לקחת בחשבון כי תצטרכו לתכנן בקרוב יום כיף עבורם. יום כיף לחברות וארגונים הפך להיות לאחד מהפתרונות הכי טובים שיש. באמצעות יום כיף תוכלו לגרום לעובדים בעסק להמשיך לעבוד באפקטיביות גבוהה ובתדירות טובה. בעל עסק שלא דואג לעובדים שלו עלול למצוא את עצמו בבעיה רצינית מאוד בהמשך הדרך. העובדים הם הפנים של העסק, וברגע שהם לא יהיו מרוצים יהיה לכם קשה מאוד להמשיך לעבוד. אז איך באמת אפשר לתכנן יום כיף לעובדים בעסק שבאמת יספק את התמורה הרצויה?

יום כיף צריך להיות באמת כיף

לא סתם קוראים ליום כיף יום כיף, הוא אמור לספק הנאה לכל מי שנוכח בו. לכן כאשר אתם בוחרים יום כיף לחברות מוטב כי תשימו את הנושא של ההנאה בראש סדר העדיפויות שלכם. תוודאו כי אתם נהנים באמת ביחד עם כל העובדים שהגיעו ליום הזה. השאיפה היא שהעובדים שלא הגיעו יצטערו על כך שהם בחרו להישאר בבית. אילו ימי כיף יכולים להיות באמת מהנים? האמת היא שיש רשימה ארוכה של אפשרויות שכל אחת מהן מביאה תועלת שונה. מירוץ מכוניות חוויתי או אפילו סתם פעילות מאתגרת באזור הצפון.

יום ושעה שמתאימים לכולם

ישנה סיבה שבגינה ההמלצה היא לקבוע ימי כיף במסגרת שעות העבודה. הרי זה היום והשעה שבהם כולם יכולים להגיע להשתתף בפעילות. ברגע שהיום והשעה לא יהיו מתאימים זוהי עשויה להיות בעיה גדולה מאוד. פתאום תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם צריכים להתמודד עם ביטולים. זה לא יהיה נעים לקבוע יום כיף לעובדים, אך בפועל העובדים פשוט לא מגיעים. לכן מראש תבחנו מהו היום ומהי השעה שהכי יסתדרו לכולם להגיע לפעילות. יום כיף לחברות צריך להיות כזה שמעיף את העסק קדימה וגורם לו להצליח. יום כיף שלא מספק את התמורה הזאת יהיה יום כיף לא מוצלח בלשון המעטה. 

פעילות שונה וגם מיוחדת

שמעתם סיפורים על ימי כיף שערכו עסקים אחרים? השאירו מאחור את כל מה שהם סיפרו לכם. תזכרו כי העובדים שלכם הם שונים, ולכן תצטרכו לבחור עבורם את הפעילות המתאימה. יום כיף לחברות חייב להיות כזה שמכיל בתוכו פעילות שונה ומיוחדת. כזאת שאף אחד עוד לא ביצע או לפחות אף אחד מהאנשים הקרובים לא ביצע. ככל שתהיו יותר מקוריים, כך תהיה לכם אפשרות לגזור את הקופון. מירוץ מכוניות לדוגמה יכול להיות הזדמנות מעולה לעשות משהו קצת שונה. הרי כמה מהעובדים נסעו במכונית מירוץ במהירות גבוהה? ככל הנראה שמעט מאוד מהם, אם בכלל.

התאמת הפעילות לתקציב

למרות הרצון הטוב שלכם, פעילות גיבוש לעסק חייבת להיות במסגרת תקציב מסוים. כך לא תמצאו את עצמכם מגיעים למצב שבו הפעילות מספקת את התמורה ההפוכה. לא רק שהיא לא מביא את העסק לקדמת הבמה, היא מסבכת אותו בכל מיני בעיות. התקציב ליום כיף חייב להיות תקציב חד משמעי כזה שלא משתמע לשתי פנים. במסגרת התקציב תוכלו למצוא יום כיף לחברות שיאפשר לכם גם להנות. אנו יכולים לספר לכם כי תוכלו למצוא רשימה ארוכה מאוד של אפשרויות במחירים שונים. כל פעילות מביאה איתה תקציב מעט שונה, כך שאין לכם ממה לחשוש. בטוח תמצאו פעילות שמתאימה בדיוק לתקציב שעומד לרשותכם. זוהי הדרך המושלמת מבחינתכם לערוך יום כיף שגם תוכלו לגזור ממנו הרבה מאוד תועלת להמשך הדרך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh