איך נקרא לרשת גינות הכלבים בעיר?

איך נקרא לרשת גינות הכלבים בעיר?

עיריית רחובות משתפת את ציבור התושבים וקוראת להם להציע שמות לרשת גינות הכלבים בעיר, המונה 8 גינות.

בחודשים האחרונים הוקמה גינת כלבים בפארק בשכונת אזורי וייצמן, בימים אלה מוקמת גינת כלבים ברחובות הצעירה ובתכנון – גינת כלבים נוספת ברח' יעקב פיינשטיין עד סוף 2020.

כחלק מהליך החידוש, גינות הכלבים יעברו מיתוג מחדש ובעירייה קוראים לתושבים להציע שמות לרשת הגינות.

עפ"י רישומי העיריה יש למעלה מ-8000 כלבים רשומים בעיר, מה שמעיד על חיבתם של תושבי העיר לחיות מחמד בכלל ולאימוץ כלבים בפרט. לאורך השנים, העירייה הקימה מספר גינות כלבים, שחלק פעילות עד היום, וחלקן נסגרו לאחר שהיוו מטרד של ממש לתושבים הגרים בסמיכות אליהן. סגן ראש העיר עו"ד יניב מרקוביץ', נפגש בשנה האחרונה עם נציגות של מגדלי הכלבים ומשתמשי הגינות ובמהלך המפגשים הללו, עלו טענות על מחסור חמור בגינות ביחס למספר הכלבים, ועל צורך בשיפור התחזוקה ותוספת מתקנים מתאימים בגינות הקיימות.

הקמת גינות כלבים הינו צו השעה מטעמים רבים: נוחות לבעלי הכלבים ולכלבים עצמם, צמצום הפגיעה בגני המשחק, המלחמה בתופעת גללי כלבים על המדרכות וכיו"ב.

בשנת 2020 חלק תהליך רה ארגון בתחום גינות הכלבים בעיר ע"י אגף גנים ועיצוב הסביבה . בסיומו של התהליך, עיריית רחובות תפרסם מפה עדכנית של כל גינות הכלבים בעיר, כך שכל תושב המחזיק כלב יוכל לבדוק היכן הגינה הקרובה אל ביתו.

לאחרונה הסתיימה הקמת גינת כלבים באזורי ויצמן ובימים אלה מקימה העירייה גינה נוספת בשכונת רחובות הצעירה. כמו כן, הגינה בשכונת רחובות המדע שודרגה ובקרוב תשודרג הגינה באחוזות הנשיא. כחלק מההתחדשות בתחום – העירייה משתפת את הציבור בתהליך, וקוראת להם להציע שם  לרשת המתהווה של גינות הכלבים העירוניות, שימותגו מחדש בהתאם לשם הנבחר.

יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר: "תושבים יקרים, התלבטנו רבות לגבי השם הנכון ביותר לגינות הכלבים בעיר. תהליך ההתחדשות בתחום גינות הכלבים נולד בעקבות פניות תושבים, ולכן ראוי היה לשתף את הציבור בבחירת השם לרשת הגינות . נשמח לקבל מתושבים בעלי כלבים וגם מתושבים שאינם בעלי כלבים הצעות מקוריות, ומתוכן נבחר אחת שתוביל את המיתוג מחדש של גינות הכלבים בעיר. תודה על שיתוף הפעולה".

לשליחת הצעות לשמות יש לכתוב למייל mazal_m@rehovot.muni.il

לרשימה מפורטת של גינות הכלבים הקיימות בעיר: https://www.rehovot.muni.il/uploads/n/1592127312.9733.pdf

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh