אינסטלטור בתל אביב

אינסטלטור בתל אביב

אם אתם מרגישים שמשהו לא טוב קורה בבית, חשוב להזמין אינסטלטור בתל אביב. אם הברזים מטפטפים, הביוב עולה על גדותיו ומפריע לכם להתנהל במטבח, חשוב לקרוא לאינסטלטור מקצועי בתל אביב שיודע מה הוא עושה. האינסטלטור מגיע עם כל הכלים הדרושים כדי לטפל בתקלה. אז אם אתם רוצים לקבל את השירות הטוב ביותר, כדאי לבחור את האינסטלטור הנכון.

כשיש נזילה לא מתעלמים

אחת התקלות הנפוצות יותר שבהן נתקל אינסטלטור בתל אביב כשהוא מגיע לתקן תקלה היא נזילה. הבעייתיות של הנזילות היא שהן מתפתחות להן בשקט עד שיום אחד אף גורמות לפיצוץ בצנרת. חשוב לשים לב לסימני הנזילה ולקרוא לאינסטלטור לפני פיצוץ בצנרת. אז איך מזהים נזילה? קבלו כמה סימנים:

  • סימני רטיבות ועובש על הקירות – אחד הסימנים הבולטים יותר של נזילה הן סימנים של עובש ורטיבות על גבי הקירות. לפתע המים זולגים על גבי הקירות וסימנים בצבע שחור או ירוק כהה. ברגע שהסימנים האלה מופיעים על הקירות, חשוב לקרוא לאינסטלטור מקצועי טעמים כדי לטפל בתקלה.
  • הופעת תסמיני אלרגיה – ישנם אנשים שמפתחים סימני אנרגיה אם יש עובש בסביבתם, גם אם העובש נמצא במקומות נסתרים.
  • תחושת קור בלתי מוסברת – אם אתם מרגישים תחושת קור בלתי מוסברת גם לאחר שחיממתם את הבית או בחודשי הקיץ, ייתכן שיש לכם נזילה. לפיכך, כדאי לקרוא לאינסטלטור במהירות האפשרית על מנת לא ר את הנזילה ולמנוע אותה.
  • רהיטים ש"התנפחו" מרטיבות – לפעמים הרהיטים עלולים להיראות נפוחים יותר. זאת אינה אשליה, אלא תופעה שעלולה להיגרם כתוצאה מנזילה באזור הרצפה, מתחת לבלטות. אם הבחנתם במראה פריטים משונה, כדאי לבדוק אם לא מדובר בנזילה.
  • חשבון מים מנופח – אם קיבלתם חשבון מים גדול מהרגיל ובדקתם עם חברת המים שלא מדובר בטעות, ייתכן שיש לכם נזילה.

איך מאתרים נזילות?

איסטלטור בתל אביב מבצע איתור נזילות במיומנות תוך שימוש בכלים משוכללים. אחד הכלים האלה הוא מצלמה תרמית. המצלמה הייחודית הזו רגישה לשינויים של חום וקור, ובאמצעותה ניתן לאתר את הנזילה הקיימת מבלי לשבור את הקירות. זאת משום שגלי אינפרא אדום של המצלמה חודרים דרך הקירות, ועל כן מתקבלת תמונה מלאה של כל מה שמתרחש בתוך הקיר. אם יש נזילה, המצלמה תראה את המיקום המדויק של הנזילה באמצעות צבעים קרים כמו כחול או סגול. האינסטלטור יאתר את הנזילה, יפרק את הקיר רק במקום מסוים ויטפל בתקלה.

איך מוצאים אינסטלטור מקצועי?

כאשר יש לכם נזילה בבית או כל תקלה אחרת, אינסטלטור בתל אביב הוא התשובה. כדאי לבקש המלצות על אינסטלטור מומחה ומקצועי שיודע לטפל בתקלות שונות. כמו כן, חשוב לברר לגבי הניסיון שיש לאינסטלטור בתחום וכן המחיר שהוא לוקח עבור עבודתו. אינסטלטור הפועל בשקיפות מלאה יתן לכם את המחיר ההגיוני ביותר בתמורה לעבודה שהוא ביצע או עומד לבצע.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh