אירועים משפחתיים למשפחה המורחבת

אירועים משפחתיים למשפחה המורחבת

אירועים משפחתיים

מעת לעת מחליטות משפחות רבות לערוך אירועים משפחתיים כדי לחגוג יום הולדת, או כל אירוע משמח אחר. זו הזדמנות מצוינת שבה כולם נפגשים. כך כולם נהנים לראות איך גדלו התינוקות והפכו לפעוטות, הילדים כבר בני נוער והמבוגרים שבחבורה נהנים לראות את השבט המורחב, כיוון שזה הסיפוק הגדול ביותר שלהם. יש היערכות משמעותית לקראת מפגשים כאלה והמארגנים בוחנים כמה אפשרויות של נקודות מפגש כמו בחצר או בסלון של אחד מבני המשפחה, שיש לו בית גדול וכך מקום זה יתאים לפגישה רבת משתתפים.

אם מדובר ביום הולדת עגול של אחד מבני המשפחה המבוגרים מתלבטים כל המוזמנים איזו מתנה לקנות לו. הרי יש לו הכול ועוד חולצה או עוד סוודר זה נחמד, אך זו לא מתנה משמעותית. אחד הרעיונות המוצלחים היא להעניק לו את האפשרות להכין ספר זכרונות אשר כולל כל תולדות המשפחה לדורותיה. פרויקט מסוג זה מבצעים באמצעות אנשי מקצוע שהם מומחים בתחום זה כמו סופר צללים אשר מלווה את מספר הסיפורים, מתעד הכול ועורך תכנים שמותאמים לספר משפחתי הכולל גם תמונות אותנטיות ממקומות שבהם הוא ובני משפחתו גרו בישראל ובמקומות שונים מעבר לים.

תכנון אירועים משפחתיים

לאחר בחירת המקום המתאים ביותר לעריכת החגיגה ותיאום המועד, מתפנים המארגנים לנושאים חשובים נוספים כמו הקולינריה. בהתאם לכמות המוזמנים, אם מדובר בצעירים רבים ולהעדפות הקולינריות שלהם, מתייעצים עם השף של חברת הקייטרינג כדי להזמין שילוב מנצח. לאור הניסיון רב השנים שלו הוא יציע תפריט בשרי או תפריט חלבי, על פי ההעדפות של המארחים וההתאמה לשעת האירוע.

לקראת אירועים משפחתיים השף ממליץ על כמה וכמה מאכלים ומטעמים ספציפיים מתוך התפריט הקיים שאהובים מאד על הקהלים השונים באירועים ובהתאם לכך יוצרים את ההזמנה. השף והצוות שלו ידאגו שהציוד והמזון יגיעו במועד לשטח וכך האורחים ייהנו מהאוכל הטרי והאיכותי.

תכנים לאירוע

יש אפשרות ליצור מפגש נחמד שמבוסס רק על מינגלינג כי בני המשפחה נהנים מאד מהעובדה שיש אירועים משפחתיים ואפשר לשוחח עם כל אחד מקרובי המשפחה, הן הילדים והן המבוגרים. מעבר לכך כדאי ליצור אפשרות למי שחוגג יום הולדת לשאת כמה מילים, הוא יספר סיפור מסוים מהעבר שלו ויודה לכל המשפחה המורחבת שהגיעה לאירוע הכול כך מרגש עבורו.

מעבר לכך יהיו לבטח מברכים רבים שירצו לשאת דברים ולומר עד כמה האבא, או הסבא חשוב להם ומהי התרומה שלו להתפתחות המקצועית או האישית שלהם.

קינוחים באירוע

גולת הכותרת בכל אירוע חגיגי כמו יום הולדת, הם הקינוחים אשר מוגשים לקראת סיומם של אירועים משפחתיים. הצוותים הקולינריים מכינים כוסות ובהן שלל קינוחים מחומרי גלם מפתיעים וטעימים כמו שוקולד, קרם, חלבה, פירות ועוד. העוגה הגדולה והצבעונית ממוקמת במרכז השולחן ונשאר רק לכבות את הנרות ולהביע משאלה שגם בשנה הבאה ייפגשו כולם במסיבה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh