אירועים צמחוניים – הנה מה שאתם צריכים לדעת

אירועים צמחוניים – הנה מה שאתם צריכים לדעת

האירוע הגדול שלכם מתקרב ואתם מתלבטים אם לבחור בקייטרינג צמחוני המבוסס על ירקות, פירות ומאכלי חלב? אמנם, הצלחת המסורתית אמורה לכלול בשר, אבל היום אנשים רבים מאוד מעדיפים ארוחה צמחונית. ואכן, בשנים האחרונות חלה צמיחה משמעותית באירועים שמגישים קייטרינג צמחוני, ובכך מאפשרים לאורחים ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של מנות המבוססות על מרכיבים טריים ועונתיים.

הנה כמה מהיתרונות שמציע לכם קייטרינג צמחוני:

ארוחה טעימה ומזינה

רבים נוטים להאמין שהתפריט הצמחוני הוא מוגבל למדי. אבל זו ממש לא האמת. אם למשל, יצא לכם ליהנות מקייטרינג חלבי בירושלים, בוודאי גיליתם שהאוכל היה טעים ורבגוני, והותיר גם את אלה שרגילים למאכלים בשריים, שבעים ומרוצים להפליא. למעשה, מגוון האוכל הצמחוני הוא בלתי מוגבל, וכשמנצח על המשימה שף מיומן, המנות הצמחוניות יכולות להיות טעימות יותר מהמנות הבשריות.

בדרך כלל אין ויכוח על היתרונות הבריאותיים של התזונה הצמחונית, אבל לא בטוח שמבחינת הטעמים, המטבח הצמחוני באמת יכול לנצח את המטבח הלא צמחוני. אבל העובדות הן אחרות. מתברר שאוכל צמחוני הוא לעתים קרובות טעים בדיוק כמו כל מעדן בשרי אחר, בעיקר אם מכינים אותו ממרכיבים טריים ואיכותיים.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של מזון בריא וצמחוני, הוא ההזדמנות ליהנות מחומרי גלם טריים. מרכיבים רעננים וטריים הם אלה שיכולים להפוך כל מנה פשוטה למנה מרהיבה. מרכיבים טריים הם אחד הדברים הטובים ביותר בתזונה הבריאה. מרכיבים אלה יספקו לכל מנת סלטים או כריכים, צבע, טעם ומרקם. כאשר הקייטרינג מבוסס על מרכיבים טריים בלבד, התוצאה היא צלחת עמוסה בכול טוב ובבריאות.

אפשרויות מזון נוחות

מכיוון שקייטרינג צמחוני מתמקד במרכיבים הבסיסיים, הוא מציע מגוון רחב של אפשרויות נוחות. למשל, השף יכול לקחת משהו פשוט לכאורה, כמו עגבנייה, ולהפוך אותה לסלט קפריס (Caprese), יפהפה בתוספת בזיליקום טרי, טפטוף של בלסמי ושמן זית. קייטרינג שמספק פירות, ירקות ומוצרים טריים ובריאים אחרים, יכול להפוך את הכנת האוכל לאירוע נוח.

האורחים יוכלו להניח בצלחות שלהם את מה שהם הכי אוהבים, ולוותר על מה שהם לא אוהבים. למשל, אורח אחד עשוי ליהנות מאורז חום בעוד שהאחר יעדיף קינואה; אורח אחד עשוי לאהוב סלט חסה, בעוד שהאחר יעדיף סלט כוסברה.

תחנות הגשה שמציעות מגוון מנות צמחוניות ועשויות מחומרים מזינים, יאפשרו לכל אורח למצוא לעצמו את המאכלים האהובים עליו.

ארוחה ששומרת על האנרגיה של האורחים

מחקרים רבים מצאו קשר בין אכילת בשר לעייפות. כאשר אנחנו אוכלים מזון כבד, זרימת הדם מסמנת למערכת העיכול שעליה להגביר את המאמצים שלה. כתוצאה מכך, נכנסות שאר מערכות הגוף למצב של האטה. הדבר האחרון שאתם רוצים זה שהאורחים שלכם יהפכו מנומנמים במהלך האירוע שלכם בגלל ארוחה כבדה מדי. אם כך, מזון צמחוני הוא מקור דלק מושלם לגוף ולנפש של האורחים במסיבה שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh