"אנחנו ניתן לכם את הכלים, ואתם תובילו"

"אנחנו ניתן לכם את הכלים, ואתם תובילו"

כך אמר אתמול ראש העיר, רחמים מלול, לכלל מנהלי בתי הספר בעיר, במפגש מיוחד עם מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב, כלל מנהלי בתי הספר בעיר ובכירי המחוז במשרד החינוך.

מנכ"ל משרד החינוך מר שמואל אבואב, מנהלת  מחוז מרכז עמליה חיימוביץ ומנהל מחוז המרכז של החינוך הממלכתי דתי, הרב גד ברטוב הגיעו להיפגש עם מנהלים, גננות מובילות ואנשי החינוך בעיר למפגש שיח לקידום תהליכים חינוכיים מבוססי נתונים. הם נפגשו עם כלל מנהלי בתי הספר בעיר: כל מנהלי בתי הספר היסודיים, וכל מנהלי בתי הספר העל יסודיים בעיר.

המפגש נערך בקרית החינוך למדעים בעיר, במעמד ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, אפרת צוקרמן מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות ומנהלי אגף החינוך ועובדיו.

כל הדוברים הזכירו בדבריהם את המצב הבטחוני בעוטף עזה והדרום ושלחו חיזוקים לתושבים שם.

ראש העיר רחמים מלול סקר את מצב מערכת החינוך העירונית, ובירך את מנכ"ל משרד החינוך: "כל הכבוד לך ולשר על המהפכות שתכננתם וערכתם בחינוך ילדי ישראל".

הוא פנה למנהלים הנוכחים וסיפר על מערכת החינוך העירונית באומרו כי "הגעת לעיר מבוססת היטב. יש לנו שדרה חינוכית נפלאה ועטורת הישגים. אני רוצה להודות לכל המנהלים כאן, על כך שהובלתם ותובילו בשנה הקרובה את המערכת שכוללת 38000 תלמידים. המערכת הזו גדלה והתפתחה במהירות בשנים האחרונות, וזו גאווה גדולה לעיר. זוגות צעירים רבים איכותיים נוהרים לכאן בגלל החינוך המצוין שבנינו כאן. אתם השדרה המרכזית החשובה שמובילה אותו. עיריית רחובות משקיעה השקעה עצומה בחינוך:  כ40% מתקציב הרשות. אנחנו ניתן לכם את הכלים והאמצעים – ואתם תיצקו את התכנים. אתם המובילים".

הוא פנה למנכ״ל משרד החינוך והסביר לו כי עיריית רחובות מקדישה מיליונים בשנה לבניית מוסדות חינוך כיוון שיש פערים של עשרות אחוזים בין התקציב שנותן משרד החינוך לבין עלות הבני בפועל.

סגן ראש העיר זוהר בלום פנה בדבריו למנכל משרד החינוך וציין את האתגרים העומדים בפני מערכת החינוך העירוני, שבהם מדרשת עזרתו של משרד החינוך.

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן, סקרה את הישגיה ועשייתה של מערכת החינוך ברחובות.

אבואב בירך את ראש העיר על בחירתו מחדש לראשות העיר, ואת זוהר בלום על עשייתו בתחום החינוך. הוא החמיא לצוקרמן על הדרך החינוכית שעשתה ועל קידומה במערכת החינוך ואיחל לה בהצלחה בתפקידה החדש.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב אמר כי: "למדנו מקרוב את סיפורה של המערכת החינוכית ברחובות, שעשתה דרך ארוכה וצועדת להישגים מרשימים. אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם ביחד ולחוד על עבודה מוצלחת שמטביעה חותם במלוא מובן המילה על דמותה של העיר הזו".

הוא גולל בפני המנהלים את מדיניות משרד החינוך כפי שעוצבה עי השר ולאחר מכן שוחח עם המנהלים על מערכת החינוך ברחובות.

מנהלת מחוז מרכז הגב' עמליה חיימוביץ הודתה למנכ"ל המשרד, לראש העיר ולמפקחי המחוז ואמרה: "המפגשים מסמלים את הגישה שלנו כמחוז וכמשרד. אנו רואים בשיתוף פעולה ועבודה הרמונית מפתח להצמחת מערכת חינוך מכילה, מקדמת ומוצלחת. במספר יישובים של המחוז לא מתקיימים לימודים היום בשל המתיחות בדרום ואנשי המקצוע המחוזיים נותנים מענים מותאמים לפי הצורך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh