באילו מקרים כדאי להדפיס תמונה על עץ?

באילו מקרים כדאי להדפיס תמונה על עץ?

המין האנושי החל להשתמש בעצים למגוון רחב של מטרות כבר לפני אלפי שנים. היום אנחנו נעזרים בעצים לטובת בניית פרגולות ודקים, כדי לייצר פרקטים נעימים למגע ונאים לעין, על-מנת ליהנות מרהיטים עמידים (שולחנות, שידות, כיסאות, ארונות ועוד) – וגם כבסיס להדפסת תמונות. הדפסת תמונה על עץ מתאפיינת ביתרונות רבים ומשמעותיים, ולכן כדאי לנצל את האופציה הזו במגוון רחב של מצבים ובפרט באלה הבאים:

תמונות משפחתיות

כשהמטרה היא הדפסת תמונה שמנציחה רגע משפחתי מתוק – בין אם כחלק מהשגרה ובין אם במהלך אירוע מיוחד (בר מצווה, חתונה, מסיבת יום הולדת וכו') – העץ הוא אופציה מומלצת במיוחד. הדפסת תמונה משפחתית על עץ מייצרת סינרגיה מוצלחת בין המשטח לבין הצילום, כך שהשלם גדול מסכום חלקיו ומתקבל פריט שובה לב. על-מנת להדפיס תמונה על עץ באופן האיכותי ביותר כדאי לוודא מראש את טיב הציוד שבאמצעותו מתבצעת הפעולה.

כרזות פרסומת

סוג נוסף של תמונות שכדאי להדפיס על עץ הוא כרזות פרסומת, ובפרט כאלה ישנות – סוג קישוט שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות, גם בזכות החיבה של כולנו לנוסטלגיה וגם בזכות הצבעים החמימים והמסר המעניין. במקרים אלה באה לידי ביטוי עוד סיבה שבגללה כדאי להדפיס תמונה על עץ – הפרדת הצבעים החדה והמדויקת, כך שהתוצאה תהיה ברורה ועשירה במבע, בין אם מדובר על תמונה גדולה יחסית או כזו קטנה.

צילומי נוף

עץ מייצר תמיד אצל כולנו תחושות חיוביות מאוד. בין השאר משדר חומר גלם זה אנרגיות של שורשיות, חוסן אבל גם רוך, הרמוניה, חיבור לסביבה ואפילו רומנטיקה וצמיחה. בהתאם תמיד מומלץ להדפיס תמונה על עץ וכך ליהנות מכל האנרגיות המבורכות הנ"ל, ובפרט תקפה ההמלצה הזו כשמדובר על צילום נוף – משום שהנוף והעץ משלימים זה את זה ומעצימים זה את זה.

תמונות אבסטרקטיות

יצירות אמנות אבסטרקטיות זוכות גם הן לערך מוסף כשהבחירה היא להדפיס תמונה על עץ. במקרה זה הסיבה לכך היא שהעץ שמחובר לקרקע מייצר ניגוד מעניין עם התמונה שמרחפת לה בעולמות משלה, והתוצאה תהיה מעניינת מאוד.

איך להדפיס תמונה על עץ באופן אופטימלי?

היתרונות הרבים של הדפסת תמונות על עץ – כאמור סינרגיה נכונה, אנרגיות חיוביות, תוצאה מרשימה מאוד וגם עמידות לטווח ארוך – הופכים את האופציה הזו למבוקשת מאוד.

על-מנת להפיק את מלוא התועלת האפשרית, ואכן ליהנות מתמונה יפה שתישמר כזו גם בעוד שנים רבות, חשוב קודם כל להפקיד את מלאכת ההדפסה בידיים מקצועיות ומנוסות. דגש שני הוא ציוד משוכלל, ובנוסף חשוב לבחור קובץ שהאיכות שלו גבוהה מספיק כדי שגם ההדפסה תהיה איכותית. במקום שיש בו ניסיון וצוות עם יושרה מקצועית, תקבלו מיד תשובה האם התמונה הספציפית שתרצו להדפיס אכן מתאימה להדפסה על עץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh