בדיקת אטימות ממד

בדיקת אטימות ממד

רגע לפני כניסה לנכס חדש יש לבצע בדיקת אטימות ממד- זה כולל בדיקה של סימני בלאי, תקינות מבני וכל סכנה בטיחותית אפשרית.

מה חשוב  להביא בחשבון במסגרת הבדיקה?

בדיקת בדיקת אטימות ממד צריכה  להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך בתחום ולו הכשרה רחבה. ישנם יתרונות רבים לעריכת בדיקה על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום, כולל היכולת לבדוק יותר מנכס אחד ביום אחד, כמו גם היכולת להשתמש בשיקול הדעת בכל הנוגע לקביעה האם משהו צריך טיפול או לא.

מהי התדירות המשפיעה על הבדיקה?

התדירות שבה יש לבדוק ממד תלויה בגורמים רבים כמו סוג חומר הבניין בו נעשה שימוש ותדירות החשיפה לתנאי מזג אוויר קיצוניים. עם זאת, יש כמה שיטות עבודה מומלצות שיכולות לעזור לכם להחליט באיזו תדירות מומלץ לבצע את הבדיקה:

תדירות בדיקות המבנה תלויה מאוד בסוג המבנה, החשיפה הסביבתית וגיל המבנה.

כמה גורמים המשפיעים על תדירות הבדיקה הם:

  • סוג מבני: בניין מבטון מזוין עשוי לדרוש בדיקות תכופות יותר מאשר בניין שלד עץ.
  • חשיפה סביבתית: מבנים באזורי חוף, בקרבת גופי מים או באזורים סיסמיים עשויים לדרוש בדיקות תכופות יותר מאשר מבנים באזורים פחות מסוכנים.
  • גיל המבנה: מבנים חדשים או שופצו לאחרונה עשויים לדרוש בדיקות תכופות יותר מאשר מבנים ישנים.

על חשיבות  מכון בקרה

בדיקת מבנה היא חלק חשוב בתחזוקת הנכס וחלק מהותי בתהליך רכישת הבית. בדיקת מבנה היא בדיקה ויזואלית .בדיקה מקצועית יכולה לעזור לכם לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר על מצב הנכס שלכם. בודק מקצועי המהווה חלק ממקום מקצועי כגון מכון בקרה  יבדוק דברים כמו קירוי, בידוד ואינסטלציה. כמו כן, שאר הצוות  יבדקו את תקינות המבנה של הבניין וישימו לב לכל סימני בלאי או נזק.  חלק זה דן במה עושה בודק מקצועי וכיצד הוא יכול לעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי הנכס שלכם. אם אתם הבעלים של בניין וברצונכם לבצע תחזוקה שוטפת, מומלץ לבצע בדיקה על ידי איש מקצוע. אם אתם מחפשים מישהו שיבדוק את הבניין שלכם, אז כדאי שתמצאו מישהו שיש לו ניסיון בתחום.

על השימוש בטכנולוגיה במסגרת בדיקת מבנים

הטכנולוגיה הייתה חלק חשוב בבדיקות מבנים מאז סוף שנות ה-80. טכנולוגיית בנייה משמשת למדידה וניתוח של חומרי בנייה, כגון קורות פלדה ולוחות בטון. זה עוזר ליצור מודלים תלת מימדיים של מבנים שניתן לגשת אליהם על ידי בונים, אדריכלים ומהנדסים. הטכנולוגיה גם סייעה להפוך את תהליך הבדיקה ליעיל יותר. ישנם יתרונות רבים בשימוש בטכנולוגיה בבדיקות מבנים. אחד מהם הוא היכולת של פקחים להשתמש בקדמה  לאיסוף נתונים. הם יכולים לבצע מדידות ולאסוף נתונים מבלי להיכנס לאתר בנייה מה שחוסך זמן וכסף לשני הצדדים המעורבים בתהליך. יתרון נוסף הוא שהוא יכול לסייע בבטיחות באתר על ידי מתן מפה וירטואלית המראה היכן יש מפגעים או אזורים לא בטוחים באתר הבנייה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh