בחירת מאתר נזילות בצורה נכונה

בחירת מאתר נזילות בצורה נכונה

נזילה בבית או בעסק יכולה לגרום לכם נזק כלכלי גבוה במיוחד ולעיתים אפילו לשיפוץ רציני בעקבות כך. לכן אם יש לכם חשש שקיימת נזילה, לא משנה אם זה בתוך הצנרת מאחורי הקיר, או מכיור או אסלה מסוימת, חשוב לאתר את מקור הנזילה ולפתור אותה בהקדם האפשרי. אך לפני שאתם רצים להזמין את מאתר הנזילות הראשון שתמצאו בחיפוש, הנה כמה דברים שכדאי לבדוק מראש.

המלצות מלקוחות מרוצים

אין כמו המלצה אמיתית וכנה מלקוחות של בעל המקצוע, אל תפנו למישהו שאתם לא מכירים ושלא מופיעים לגביו המלצות אמיתיות ברשת. שימו לב שלעיתים המלצות באתרים שונים, או אפילו גוגל יכולות להיות לא אמינות ולכן חשוב לוודא שהן לא נכתבות מאותו משתמש או ממשתמש שנראה פיקטיבי רק כדי ליצור תוגבה חיובית לאותו בעל מקצוע. הכי טוב זה לקבל המצלות מאנשים שאתם מכירים, מה שנקרא מפה לאוזן, כאלה שכבר חוו את הסיטואציה ויש להם ניסיון עם בעל המקצוע, כך תהיו בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ואמינות.

אל תתאמו מראש על פתירת הנזילה

מאתר נזילות הוא זה שמוצא לכם את מקור הנזילה בבית, אך לא רק, הוא בעצמו מורשה גם לפתור אותה ולסדר את התקלה. אך שימו לב שאתם לא מתאמים עם מאתר הנזילות מראש שהוא זה שיסדר לכם את התקלה במידה ויש כזאת, הסיבה היא פשוטה – לא כולם אנשי מקצוע אמינים. כולנו נתקלנו במוסכניק שהגזים עם התקלות ברכב רק כי ראה שאנחנו לא מבינים בנושא ורצה לעשות עלינו קופה, וזה בדיוק מה שיכול לקרות עם מאתר נזילות. אם תתאמו איתו מראש שהוא זה שיתקן את הבעיה, הוא יכול "להחמיר" אותה, רק כדי להוציא ממכם יותר כסף ולחייב אותכם בעבור שירות שאתם לא צריכים. במקרים ממש גרועים הוא יכול אפילו להגיד שיש תקלה במקום שאין אותה, לכן אל תסגרו איתו מראש על תיקון הנזילה. אם לאחר האבחנה שלו מתחשק לכם שהוא יסדר את הנזילה זה בסדר, כי הוא כבר קבע מה מקור הנזילה ומה צריך לתקן.

במקרים של תביעות בבית משפט

אם הנזילה שלכם הובילה למצב שנגרש נזק לרכוש שלכם ואתם צריכים להגיש את הממצאים של מקור הנזילה בבית המשפט, שימו לב שאתם בוחרים שאיש מקצוע שיכול לספק לכם את המסמכים הנדרשים לכך. לא כל דו"ח ליקויים מכל מאתר נזילות מתקבל בבית משפט, והאמת היא שרק דו"ח שהופק ע"י מאתר נזילות בעל תעודת חוות דעת מורשה יתקבל בפני השופט. לכן אם זו הסיבה שאתם פונים למאתר נזילות, ודאו איתו מראש שיש ברשותו תעודת חוות דעת מומחה, כדי שתמנעו מצב שבו נאלצתם לקחת עוד מאתר נזילות רק בשביל התעודה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh