ביה"ס שז"ר זכה בפרס הראשון בתחרות להנצחת מורשתו של הנשיא שז"ר

ביה"ס שז"ר זכה בפרס הראשון בתחרות להנצחת מורשתו של הנשיא שז"ר

בתחרות שנערכה בין כל בתי הספר הקרואים על שם נשיא המדינה השלישי, זלמן שז"ר, זכו תלמידי בית הספר ברחובות במקום הראשון.

לפני מספר חודשים, פרסמה המועצה להנצחת זכרם ופועלם של נשיאי ישראל וראשי ממשלותיה קול קורא לבתי הספר הקרואים על שמו של נשיא המדינה השלישי, זלמן שז"ר. בקול הקורא, הוזמנו בתי הספר ליזום פעילויות חינוכיות לטובת הנצחת מורשתו של זלמן שז"ר בדרכים שונות ומגוונות.

הצוות החינוכי בבית הספר שז"ר בעיר פיתח תכנית ההוראה ייחודית המשלבת קטעי אמנות, יצירה, תיאטרון, שירה ונגינה כדי להנציח את פועלו של שז"ר. מורים, תלמידים והורים לקחו חלק בלמידה החווייתית ויצרו יחד יצירות שהצליחו לדמות את רוחו של זמן שז"ר. מורי בית הספר יצרו חידון בסגנון אחד נגד מאה בנושא מנהיגותו, התלמידים הרכיבו את פאזל חייו ויצרו משחקי מחשב וחשיבה אודות חייו.

הודות לתחרות, מספרת מנהלת ביה"ס, הגב' רויטל סולטן-ברקאי, כל אחת ואחד מתלמידי בית הספר, מכיתה א' ועד כיתה ו' מכירים את דמותו וחשיבותו ההיסטורית של זלמן שז"ר במפעל הציוני.

ועדת הפרס מטעם נשיא המדינה וראש הממשלה בחרה בבית הספר שז"ר ברחובות במקום הראשון בתחרות. הטקס שהיה אמור להתקיים בבית הנשיא ב-א' ניסן, 26.3.20, נדחה בשל התפרצות מגפת הקורונה. קיום הטקס יתקיים במועד אחר והתלמידים יזומנו לבית הנשיא, לקבל את הפרס ותעודת הזכייה.

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מערכת החינוך ברחובות ממשיכה להוביל ולבלוט. אנו גאים בזכייה של בית הספר שז"ר בתחרות הארצית ושמחים על כך שבאמצעות התחרות זכו התלמידים להכיר את מורשתו של נשיא המדינה השלישי, שר החינוך והתרבות לשעבר, זלמן שז"ר".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "לזכייה בפרס היוקרתי שותפים צוותי ההוראה והחינוך בבית הספר, ההורים והתלמידים היקרים. הצוותים החינוכיים ממשיכים לעודד את התלמידים לסקרנות, מצוינות ויצירתיות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh