בימת הנוער העירונית רחובות מציגה: מחזמר חנוכה עד הבית

בימת הנוער העירונית רחובות מציגה: מחזמר חנוכה עד הבית

תוכן איכותי לילדי רחובות אצלכם בבית: עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות לא מוותרות על מחזמר חנוכה גם בימי קורונה. במהלך חג החנוכה ישודר מדי יום מחזמר אחר מהרפרטואר העשיר של בימת הנוער רחובות. כמו כן תשודר מדי יום תוכנית אולפן אשר תחשוף את "קסם התיאטרון" ותכלול מבחר פעילויות, חידונים, ראיונות עם דמויות מהמחזות השונים ועוד מגוון תכנים שיובילו לצפייה אקטיבית.

ההורים מוזמנים לשריין את התאריכים מראש, בלי לצאת מהבית: חג החנוכה, 17-13.12, בערוץ היוטיוב ועמוד הפייסבוק של עיריית רחובות, ובעמוד הפייסבוק של החברה העירונית רחובות.

חג החנוכה ברחובות מאופיין מזה שנים במחזמר מרהיב רב משתתפים אותו מפיקה כל שנה בימת הנוער רחובות. התהודה לה זכו מחזות הזמר המופלאים הגיעו לכל אמצעי התקשורת בארץ ובעולם, אליהם נחשפו אלפי צופים נלהבים מהעיר ומחוצה לה ובהם "אלאדין", "אנני", "יוסף" "שרק" ומחזות מקוריים שהועלו על במת היכל התרבות המפואר – "משחקי הקסם", "מושלמת" ועוד.

בעיריית רחובות ובחברה העירונית החליטו להמשיך את המסורת המפוארת של מחזמר חנוכה מקורי להנאת ילדי העיר גם השנה: "מחזמר עד הבית", במהלך ימי החנוכה, בתאריכים 13-17.12.20, תערוך בימת הנוער חמישה ימי שידור חגיגיים לילדי העיר בערוץ היוטיוב ועמוד הפייסבוק של עיריית רחובות ובעמוד הפייסבוק של החברה העירונית רחובות. מדי יום  יוקרן מחזמר מרהיב באורך מלא, בכל יום מחזמר אחר, מהרפרטואר העשיר של מחזות הזמר שהועלו במהלך שנות קיומה של בימת הנוער רחובות. שבוע השידורים יעסוק גם בתיאטרון ובאמנות המופע, בו יגלו הצופים כיצד קורה "קסם התיאטרון", באמצעות חשיפה לאחורי הקלעים. כל תכנית תוקדש לנושא אחר בשפת התיאטרון (תלבושות, וידיאו-ארט, איפור, מוסיקה וסאונד, תפאורה ואביזרים). התכנים יעברו בצורה נגישה, קומית ובלתי אמצעית, וישולבו בהם ראיונות קומיים עם דמויות מתוך מחזות הזמר שהועלו, כתבות שטח, חידונים אינטראקטיביים, ופינת DIY ("עשה זאת בעצמך") בה יונחו הצופים כיצד ליצור במלאכת יד שלב אחרי שלב – תלבושות, אביזרים, איפור וכו'. כך, לצד הפן הבידורי, יוענק ערך מוסף חינוכי המותאם לילדים המשלב צפייה אקטיבית. שבוע השידורים החגיגי יקיף את כל העשייה הענפה של בימת הנוער – להנאת הילדים!

ראש העיר, רחמים מלול: "במקום שהילדים וההורים יגיעו להיכל התרבות- המחזמר מגיע אליהם הביתה. למרות הקורונה, חשוב היה לנו לדאוג לתוכן איכותי ולתרבות לילדי העיר גם השנה. לכן נערכנו מראש ומדי יום ישודר מחזמר באופן מקוון, בלוויית תוכנית שתחשוף את ילדי העיר לקסם התיאטרון . אנחנו משקיעים בתרבות ברחובות גם לילדים, ובפרט בימי החנוכה השנה כשאי אפשר לחגוג ולציין את החג כפי שאנו נוהגים לעשות מדי שנה. אנו ממליצים להורים לחשוף את הילדים לעולם התיאטרון בתוכן איכותי ומעשיר עם הייחוד שיש רק ברחובות".

לדברי עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "עולם התרבות חייב לעשות התאמה לחיים בצל הקורונה, שכן איננו רואים עדיין אופק מתי נוכל לשבת באולם ולצפות בהצגה. מרבית תושבי רחובות הצעירים, רגילים מדי חנוכה להגיע להיכל התרבות וליהנות ממחזמר מופלא מבית היוצר של בימת הנוער – הלא היא ליבת התרבות של העיר. החברה העירונית רחובות דאגה לכך שגם בחנוכה הקרוב הילדים יוכלו ליהנות מצפייה משפחתית משותפת ואקטיבית".

לדברי ז'אק זרביב, המנהל האומנותי של בימת הנוער והבמאי של מחזות הזמר: "משבר הקורונה אילץ אותנו לצאת מחוץ לקופסא ולהמציא את עצמנו מחדש! לשמחתי, דאגנו בעבר להנציח ולתעד את כל ההפקות כך שהחומר שעמד לרשותנו היה מאגר עצום של חומרים אודיו-ויזאלים מרהיבים. אני מקווה ומאמין שהתוכניות יגרמו הנאה מרובה לתושבי העיר. אנחנו מקווים שבשנים הבאות, ואולי כבר השנה, נחזור לפעילות מלאה ואולי בחופשת הפסח נוכל לבשר על מחזמר חדש".

התוכנית המלאה תפורסם באתר העירוני ובעמוד הפייסבוק העירוני, וכן באתר החברה העירונית ובעמוד הפייסבוק שלה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh