בית על"ה בשביל המבוגרים גם בקיץ, עם חוגים והרצאות זום ללא עלות

בית על"ה בשביל המבוגרים גם בקיץ, עם חוגים והרצאות זום ללא עלות

הנהלת על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, שוקדת מסביב לשעון איך להביא ולהנגיש את התכנים העשירים של בית על"ה, גם תחת המגבלות הקיימות של משבר הקורונה. המרכז אמנם פתוח לשירותי הסיעוד וקהילה תומכת, אך פעילות התרבות מאוד נפגעה, ועדיין גם בחודשי יולי אוגוסט ניתן למצוא מגוון חוגים הפועלים במסגרת ההגבלות והמון הרצאות, שיועברו באמצעות הזום, ללא עלות לכל המעוניין.

בין נושאי ההרצאות: זכויות אזרחים וותיקים (בשיתוף המשרד לשוויון חברתי), סודות מאחורי פרויקט מטוס "הלביא", הטרגדיה של יהודי מצרים בתקופת מלחמת ששת הימים, הרצאות בנושאי שירה, מחול ומוסיקה, כלים פרקטיים  לניהול כלכלי, לפרישה לפנסיה ולהתמודדות עם משברים בין דוריים ועוד.

אסף וישקין מנכ"ל על"ה: "אנחנו כל הזמן חושבים כיצד אנו יכולים להיות שם בשביל הקהל שלנו, בעיקר בעת הזו. החששות להידבקות לצד הריחוק החברתי והבדידות הן בעלות השלכות קשות. ולכן אנו כאן לתת מענה לאלו שרוצים ויכולים לצאת מהבית וגם עבור אלו שלא, ואנחנו ממשיכים להפעיל חוגים גם בבית על"ה וגם בזום, ובנוסף לכך פיתחנו לוח הרצאות עשיר ומגוון, ללא עלות, עבור כלל תושבי רחובות, הן המבוגרים והן הצעירים שבינינו".

עוד אומר וישקין כי "את לוח ההרצאות העדכני שלנו, ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של בית על"ה או להצטרף לקבוצת הוואטסאפ הייעודית שפתחנו. כמו כן ניתן להתקשר ל- 8870* שלוחה 4 במהלך שעות הבוקר ולקבל מידע. בהזדמנות זו, אני מבקש לפנות לתושבי העיר, אנו זקוקים לתרומות כמובן על פי היכולת, לצורך המשך פעילות התרבות שלנו גם בימים אלו.

ניתן לתרום במזומן או בצ'ק בבית על"ה ברחוב השופטים 5, או לתרום טלפונית בכרטיס אשראי ובנוסף ניתן לתרום באמצעות העברה בנקאית ל: על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, בבנק איגוד (13), מספר סניף: 093, מספר חשבון: 49260069.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh