במיוחד לסגר: עיריית רחובות מחלקת משחק טריוויה חינוכי

במיוחד לסגר: עיריית רחובות מחלקת משחק טריוויה חינוכי

בימים אלה מחלקת עיריית רחובות באמצעות אגף החינוך והנוער כ- 7000 ערכות של משחק טריוויה חינוכי שיצרה במיוחד לילדי העיר, לרגל שנת ה- 130. באמצעות המשחק, המחולק לילדי כיתות ד'-ו', ילמדו הילדים פרטים חשובים אודות העיר: מורשת והיסטוריה, מדע, תרבות, האוכלוסיות, בתים ורחובות וספורט. המשחק מחולקת כעת על מנת שיוכל לשמש את הילדים לפעילות חינוכית מהנה לכל המשפחה, דווקא בימים אלה של הסגר.

באגף החינוך והנוער החליטו לציין את שנת ה- 130 לעיר בדרך מיוחדת: יצירת משחק טריוויה חינוכי, אשר מכיל שאלות מקיפות על העיר במגוון תחומים .

המשחק מתאים לגילאי 9-99 ומחולק לכל ילדי כיתות ד'-ו' בעיר ממש בימים אלה, דרך בתי הספר. העיתוי אינו מקרי: כעת, בזמן הסגר, משפחות רבות מבלות יותר בבית, והמשחק מהווה הצעה לפעילות חינוכית מעניינת ומהנה לכל המשפחה.

המשחק נוצר ועוצב במיוחד על ידי עיריית רחובות לילדי העיר ובו שאלות בתחומי ההיסטוריה ומורשת העיר, מדע, תרבות, מגוון האוכלוסיות, בתים ורחובות בעיר וגם הספורט.

השאלות נכתבו בייעוץ מקצועי של עדי נוטמן- אברמסון, רכזת עירונית בתוכנית "אמץ אתר", הדס אביבי, מנהלת ארכיון רחובות, חנניה קורש, מנהל מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל ואביטל רגב-קיסר, דוברת עיריית רחובות.

ראש העיר, רחמים מלול: "המשחק המיוחד שיצרנו עבור ילדי רחובות הוא דרך נוספת להתאים את הפתרון לצורכי התקופה. בימים אלה, כאשר משפחות רבות מצויות בסגר, המשחק מהווה דרך מהנה ללמוד על העיר רחובות בשנת ה- 130 להקמתה".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "כחלק מהפעילות של אגף החינוך לרגל  130 שנה לעיר, והסגר שקיים כעת במדינה החלטנו לחלק משחקי חשיבה לכל המשפחה. דווקא בתקופה מאתגרת זו, אפשר לנצל את הזמן  להכיר את ההיסטוריה של העיר".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "זוהי שנה מיוחדת מכל הבחינות, הן לרגל 130 לעיר והן לאור האתגרים החינוכיים של מערכת החינוך לאור ההתמודדות עם הקורונה. המשחק החינוכי שיצרנו מאפשר לבלות את הזמן בבית, בפרט לאור עליית שיעור התחלואה בשבוע האחרון. אני מזמינה את הילדים והוריהם לשחק בהנאה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh