בנושא מחזור פסולת – רחובות דווקא בוחרת כתום

בנושא מחזור פסולת – רחובות דווקא בוחרת כתום

סגן ראש העיר, מחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ' ורני איידלר, מנכ"ל "תמיר" – תאגיד מחזור האריזות קיימו סיור ברחובות כדי להתרשם מקרוב מפריסת פחי המחזור הכתומים ברחבי העיר.

אגף חזות העיר הוביל לאחרונה את הפריסה המחודשת של פחי המחזור השונים בעיר. מתקני המחזור המיועדים לסוגי פסולת שונים – זכוכית, פלסטיק, אריזות, נייר, קרטון, טקסטיל ופסולת אלקטרונית נפרסו בכל העיר, בבניינים, בתי קרקע, בשכונות הוותיקות ובשכונות החדשות. כחלק מהרצון לעודד ולחזק את תחום איכות הסביבה ולהעלות את היקף המחזור בעיר, יצאו עיריית רחובות ותאגיד "תמיר" בקמפיין משותף אשר שם דגש על הסברה בתחום המחזור. הקמפיין לווה בשילוט חוצות בכל רחבי העיר, חלוקת חוברות הסברה לכל בתי האב בעיר, פעילויות ברשתות החברתיות, חלוקת שקיות מחזור רב פעמיות ועוד מגוון פעילות הסברה שהובילה העירייה.

לאחרונה הגיע לרחובות מנכ"ל "תמיר", רני איידלר לסיור משותף עם סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר יניב מרקוביץ', כדי להתרשם מקרוב. במהלך הסיור השניים סקרו את פחי המחזור בשכונות ובאזורים שונים של העיר , וסיכמו על הרחבת שיתוף פעולה עתידי בין העירייה ותאגיד מחזור האריזות בישראל.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק חזות העיר, עו"ד יניב מרקוביץ': "תושבים רבים חיכו לפריסה הנרחבת של פחי המחזור בעיר ואני שמח על השלמתה. כעת אנו מעמידים לרשות התושבים את כל אפשרויות המחזור – אריזות, נייר, זכוכית, קרטון, פלסטיק, פסולת אלקטרונית וגם טקסטיל. המילה האחרונה בתחום המחזור בעיר עוד טרם נאמרה והפתעות נוספות מחכות לתושבים בהמשך הדרך. אני קורא לכל התושבות והתושבים להירתם למאמץ העירוני, לקחת חלק במהפכת המחזור שעוברת העיר ולשמור על העיר שלנו נקייה, ממחזרת ולא מזהמת".

רני איידלר, מנכ"ל תאגיד תמיר: "אני נרגש להסתובב ברחובות העיר ולראות תשתית נרחבת ומונגשת לתושב ברמה גבוהה. תודה לשותפים שלנו בעיריית רחובות, ראש העיר רחמים מלול וסגנו עו"ד יניב מרקוביץ' על שיתוף הפעולה הפורה. אני קורא לכל תושבי רחובות להצטרף למהפכת המחזור במדינת ישראל, ולהגדיל את כמות האריזות המושלכות לפח הכתום. הפרדת פסולת אריזות דורשת  מאמץ קטן אבל מייצרת תרומה  גדולה לסביבה".

בתמונה: סגן ראש העיר מחזיק תיק חזות העיר יניב מרקוביץ ומנכל תמיר רני איידלר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh