בנות ובני הנוער: תחום הסייבר קורא לכם!

בנות ובני הנוער: תחום הסייבר קורא לכם!

מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך והנוער ואגף התקשוב והסייבר בצה"ל מזמינים את בני ובנות הנוער לכנס סייבר מיוחד, ביום חמישי 18.3 בין השעות 10:00-12:00. התלמידים יקבלו טעימה מעולם הסייבר החדשני ויוכלו להתייעץ עם בוגרי אגף התקשוב והסייבר בצה"ל על השירות הצבאי והיציאה לאזרחות. השתתפות בכנס לא כרוכה בתשלום, ניתן להצטרף לשידור החי מאולפן העירולייב באמצעות הלינק: https://youtu.be/z4lHUPzfy4I

תלמידי כיתות י'-י"ב ברחובות הלומדים 4-5 יחידות מתמטיקה מוזמנים לכנס הסייבר העירוני שיתקיים ביום חמישי הקרוב, 18.3, בין השעות 10:00-12:00 וישודר בשידור חי באמצעות ה-Youtube, באולפן העירולייב הנמצא בעירונוער.

בחלק הראשון של הכנס ישתתפו בעלי תפקידים מהמערך הטכנולוגי והמבצעי של חיל התקשוב, וכן בוגרי האגף שיספרו על הצלחתם באזרחות בזכות שירותם הצבאי. בנוסף, במהלך הכנס יוקרנו סרטונים של יחידות התקשוב והסייבר השונות, אשר יחשפו בפני התלמידים והתלמידות תפקידים מעניינים ומגוונים.

בחלקו השני של הכנס יפתחו חמישה חדרי זום העוסקים בנושאים הבאים: מסלול ייעודי לקצונה, לוחמה אלקטרונית, מיון ואיתור, מקצועות המחשב ותקשורת ולווין, בכל חדר ינכחו בעלי תפקידים שיסבירו על המסלולים השונים ויענו על שאלות בני הנוער.

כהכנה לכנס התלמידים יכולים לפתור את החידה הבאה:
תבע דשצרהא – דסשטג רגי לשזטכ יתם! את התשובה יש לשלוח באמצעות הוואטספ למספר 052-902-3757 ובין הפותרים נכונה יוגרל פרס.

זוהי השנה השנייה בה מחלקת הנוער בעיריית רחובות משתפת פעולה עם אגף התקשוב והגנת הסייבר. השנה, עקב מגבלות הקורונה, הכנס יתקיים מאולפן העירולייב וישודר באופן מקוון באמצעות היוטיוב.

ראש העיר, רחמים מלול: "כנס משותף של אגף החינוך והנוער יחד עם אגף התקשוב והסייבר בצה"ל הוא הזדמנות נהדרת לחשוף את התלמידים למקצועות העתיד ושירות משמעותי בצה"ל. אני מזמין את תלמידות ותלמידי התיכונים להשתתף בכנס ולהכיר מקרוב את העשייה המשמעותית של תעשיית הביטחון הישראלית".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "חשוב לנו להציג בפני הנערות והנערים את האפשרויות העומדות לפניהם בשירות הצבאי ובעתיד המקצועי שלהם. תחום הסייבר הולך ומתפתח וצפוי להפוך לחלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים ולכן חשוב לנו להציג את התחום לתלמידים הצעירים. נשמח לפגוש אתכם בשידור חי במפגש ביום חמישי הקרוב".

מנהלת אגף החינוך והנוער אפרת צוקרמן: "אני שמחה לפתוח בפני התלמידות והתלמידים שלנו את הכנס השני בתחום הסייבר עם אגף התקשוב והסייבר בצה"ל, בואו להכיר עולם חדשני, טכנולוגי ולקבל הצצה אל מקצועות העתיד. עד שיגיע יום חמישי – תוכלו לנסות לפתור את החידה ואולי לזכות בפרס ממחלקת הילדים והנוער".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh