בני הנוער מתגייסים להסברה העירונית נגד הקורונה

בני הנוער מתגייסים להסברה העירונית נגד הקורונה

מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך רתמה את בני הנוער למאמץ העירוני במאבק בקורונה: אתמול חילקו נציגי מועצת התלמידים והנוער לתושבים בעיר פליירים במסגרת הקמפיין "הצבע שלנו תלוי רק בכם". הפלאיירים מעודדים את התושבים לשמור על ההנחיות ולהזכיר להם כי צבע העיר ב"רמזור" (ירוק, צהוב, כתום או אדום) תלוי אך ורק בהם.

אתמול בשעות אחר הצהריים הגיעו נציגי מועצת התלמידים ברחובות לרחבת הקניון כדי לחלק לתושבים העוברים והשבים פליירים עם המסר: "הצבע שלנו תלוי רק בכם!".

בני הנוער קראו לתושבים לגלות אחריות ומשמעת, להישמע להנחיות המורות על עטית מסכה, שמירת מרחק של לפחות 2 מטרים מאדם לאדם והקפדה על היגיינה אישית.

במהלך השבוע הקרוב תתקיים חלוקה נוספת של הפליירים במוקדים מרכזים ברחבי העיר.

ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "אני גאה בנוער שלנו, ראשון להתגייס למשימות גם בעת כזו. חינוך הוא לא רק להישגים לימודיים אלא גם לערכים ולערבות הדדית. תודה לכל הנערים והנערות שהתגייסו למאמצי ההסברה".

אבי יוספי, מנהלת מחלקת הילדים והנוער באגף החינוך: "בני ובנות הנוער שלנו מוכיחים בכל פעם מחדש שהם מתגייסים למאמץ העירוני בעיתות שגרה וחירום. מוקדם יותר השנה הם התנדבו ועזרו לאזרחים הוותיקים ברכישת מזון ותרופות וכעת הם לוקחים חלק פעיל בהסברה ובניסיון לעודד את התושבים לשמור על ההנחיות. אני מודה לנציגי מועצת התלמידים בעיר שלקחו חלק בפעילות ומאחל בריאות לכולנו".

דולב לוטטי, יושב ראש מועצת התלמידים ברחובות: "הגענו אתמול לרחבת הקניון כדי לעורר את המודעות בנגע למצב התחלואה המתפרצת בעיר ובארץ. אנחנו גאים מאוד לקחת חלק בפעילות החשובה, להזכיר לתושבים להישמע להנחיות ולהשתתף במאמץ העירוני להורדת שיעור התחלואה בעיר. אנחנו מאחלים בריאות איתנה לכל תושבי העיר רחובות וניקח חלק בפעילות דומה שוב במהלך השבוע הקרוב, לפני הסגר המתוכנן".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh