ברחובות נשארים ירוקים – למען העסקים!

ברחובות נשארים ירוקים – למען העסקים!

קמפיין נוסף של עיריית רחובות יוצא לדרך למען בעלי העסקים: הפעם הם קוראים לתושבי העיר להקפיד על הנחיות – לשמור על רחובות ירוקה ועל העסקים פעילים ופתוחים. נשארים ירוקים למען העסקים המקומיים.

ראש העיר רחמים מלול: "אני קורא לכל התושבים והתושבים להתגייס ולהיות שותפים מלאים בחזרה של רחובות לשגרת החיים. המשיכו לנהוג באכפתיות ולהפגין ערבות הדדית, ביחד נחזיר את העסקים המקומיים לפעילות מלאה".

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ': "תסתכלו להם בעיניים- כל אחד ואחת מבעלי העסקים בעיר יכול להיות השכן, בן המשפחה והחבר הטוב שלנו. על כולנו לעשות מאמץ כדי לאפשר להם להמשיך לעבוד ולהתפרנס בכבוד".

התפרצות נגיף הקורונה הובילה למשבר בריאותי-כלכלי בכל העולם. בתחום הכלכלי, הנפגעים העיקריים הם העסקים המקומיים הקטנים, שאין מאחוריהם גב כלכלי עמיד ורובם עובדים במתכונת מצומצמת ומוגבלת החל מחודש מארס האחרון.

כזכור, בתחילת חודש אוקטובר פנתה עיריית רחובות לבעלי העסקים המקומיים באמצעות המחלקה לרישוי עסקים באגף חזות העיר וקראה להם להשתתף בקמפיין עסקים חדש. בעלות ובעלי העסקים המשתתפים בקמפיין "נשארים ירוקים למען העסקים" קוראים לתושבי העיר לשמור על הנחיות משרד הבריאות, להקפיד על עטיית מסכות, ריחוק חברתי, היגיינה אישית ולהימנע מהתקהלויות כדי למנוע הדבקות, לשמור על רחובות ירוקה ועל העסקים המקומיים פתוחים ופעילים. הקמפיין יעלה בשילוט חוצות בכל רחבי העיר, אתר העירייה והאתרים המקומיים והרשתות חברתיות של העירייה.

בקמפיין השתתפו בעלי ובעלות עסקים ברחובות מתחומים וענפים שונים: ביטוח, מחול ותנועה, קוסמטיקה, חנויות מקומיות שונות למכירת – בגדים, ספרים, ציוד בעלי חיים ועוד.

אורה ניב ומיכאל פינשטין, בעלי חנות הספרים 'מילתא' שהשתתפו בקמפיין סיפרו "כבר היינו סוחרים מיואשים, שמשמידים סחורה בפתח החנות ואנחנו לא רוצים לחזור לזה. היום חשוב יותר מתמיד שכולנו נשמור על כללי הריחוק החברתי ועטיית מסיכה, נשמור על רחובות ירוקה ועם מינימום הגבלות על התושבים והעסקים הפועלים בה". דוד ברונשטיין בעלי מועדון הריצה Run 4 Fun Israel, הפוגש עשרות מתאמנים בכל יום מספר "יש לי אחריות על בריאותם של המתאמנים שלי והמשפחה שלי ולכן אני מקפיד על ההנחיות גם בזמן האימונים, אנחנו מתאמנים באוויר הפתוח ומקפידים על מרחק, אם כולנו ניקח אחריות ונקפיד על ההנחיות נוכל לשמור על רחובות ירוקה".

בחודשים האחרונים מאז פרוץ נגיף הקורונה, עודדה עיריית רחובות רכישה מעסקים מקומיים באמצעים שונים, הקימה אתר עסקים מקומי, התירה הצבת שולחנות וכיסאות במרחב הציבורי ללא תשלום אגרה, חילקה את שילוט התו הסגול לבתי העסק ברחבי העיר, והובילה את כנס "ממשבר להזדמנות" עם מומחים בתחומים שונים לעסקים המקומיים.

רחמים מלול ראש העיר: "תושבות ותושבי העיר – בזכותכם חזרנו להיות עיר ירוקה ורחובות מתחילה לחזור לשגרת החיים. אני קורא לכל התושבים והתושבים להתגייס ולהיות שותפים מלאים בחזרה של רחובות לשגרת החיים. המשיכו לנהוג באכפתיות ולהפגין ערבות הדדית וביחד נתמוך ונחזק את העסקים המקומיים ונחזיר אותם לפעילות מלאה".

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ': "בקמפיין הזה אנחנו מעניקים תמונה ושם לבעלי העסקים שנפגעו בעקבות משבר הקורונה. תסתכלו להם בעיניים ותראו כי כל אחד ואחת מהם יכול להיות השכן, בן המשפחה והחבר הטוב שלנו. על כולנו לעשות כל מאמץ כדי לאפשר להם להמשיך לעבוד ולהתפרנס בכבוד. בשבוע הבא רחובות מתחילה לחזור לשגרה: ילדי כיתות א'-ד' חוזרים לבתי הספר וההורים יוכלו לחזור לשגרת העבודה. אני קורא לתושבי העיר – הקפידו על ההנחיות, זאת הדרך היחידה שלנו לשמור על רחובות ירוקה, בריאה, יציבה וחזקה".

רויטל קורן, מנהלת המחלקה לרישוי עסקים: "בתמיכת ראש העיר וסגנו יניב מרקוביץ', הובילה המחלקה לרישוי עסקים בחודשים אחרונים את הקמפיינים האחרונים שנועדו לחזק את העסקים הקטנים ולעודד רכישה מקומית. בשנה הקרובה המחלקה צפויה לקיים כנסים ואירועים מקוונים נוספים המיועדים לבעלי ובעלות העסקים המקומיים שיסייעו להם להתמודד עם המציאות הנוכחית, יעניקו להם כלים פרקטיים לקידום ושיפור העסק שלהם דווקא בתקופה הנוכחית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh