בריכה מתנפחת לילדים – בטיחות מעל לכל

בריכה מתנפחת לילדים – בטיחות מעל לכל

החופש הגדול כבר בפתח ומאות אלפי ילדים עומדים לבלות בקיץ בקייטנות, בים, בבריכות שחייה, בטיולים ובחופשות עם ההורים. הטמפרטורות הגבוהות והלחות המרגיזה בחודשי הקיץ, כל אלו ועוד גורמים לנו ולילדים רצון עז לשכשך בבריכה וליהנות מבילוי רטוב ומרענן. אם אתם מחפשים בריכת שחייה לילדים במחיר אטרקטיבי ובאיכות גבוהה, כדאי לכם להזמין בריכה מתנפחת המיוצרת על ידי מותג מוכר ואמין ומשווקת על ידי חברה מקצועית המייבאת ומשווקת בריכות שחייה של מיטב היצרנים.

בריכות מתנפחות לילדים מתוצרת אינטקס או בסטווי

כאשר מחפשים בריכות שחייה מתנפחות לילדים כדאי להתמקד רק בבריכות המיוצרות על ידי יצרנים מוכרים ומובילים בעולם. אמנם, אפשר לרכוש בריכה מתנפחת באתרי המכירות באינטרנט במחירים זולים, אך אין להקל ראש בנושא הבטיחות ועמידות הבריכה, לכן כדאי לרכוש רק דגמים המיוצרים על ידי המותגים INTEX ו-BESTWAY, וכמובן כדאי לרכוש את המוצר ישירות מהיבואן כדי לחסוך עלויות.

בריכות מתנפות לילדים מגיעות בשלוש צורות עיקריות – בריכה עגולה, מרובעת או מלבנית. הדגמים השונים מגיעים במגוון גדלים ועיצובים, יש גם דגמים ייעודיים עם גגון מעל הראש להגנה מפני קרני השמש, ויש דגמים המגיעים עם משחקי בריכה מדליקים.

חשוב לציין כי יש מגוון רחב של דגמי בריכות לילדים, לכן הבחירה אינה פשוטה. הכלל שחייב להנחות את ההורים הרוכשים את הבריכה המתנפחת הוא לבחור רק דגם איכותי ממותג מוכר המחויב לתקני הבטיחות ולשמירה על הילדים. לאחר ניפוח הבריכה ומילוי מים, חשוב להשגיח על הילדים ואין להשאיר אותם אפילו רגע אחד ללא השגחת מבוגר.

גודל, עיצוב וצורה

בריכות מתנפחות לילדים מגיעות בשלל מידות, עיצובים וצורות. כאמור, הבריכות המתנפחות מיוצרות ב-3 צורות עיקריות, ועליכם לבחור את הצורה המתאימה ביותר עבורכם ובהתאם לשטח המרפסת או הגינה, מספר הילדים וכדומה.

לאחר שקיבלתם החלטה על צורת הבריכה המתנפחת, תוכלו לעיין בדגמים השונים כדי לבחור בגודל המתאים ביותר עבורכם ובעיצוב שהילדים אוהבים. מומלץ לרכוש רק בריכות מתוצרת אינטקס ובסט ווי העשויות מיריעה חזקה ועמידה מ-2 עד 3 שכבות. כמו כן, עליכם להתייחס לגודל הבריכה, בעיקר אם אתם מתכננים להתקין אותה במרפסת או על הגג.

אגב, כאשר רוכשים בריכה מתנפחת חשוב לבדוק האם יש פתח לניקוז המים, האם ניתן לאחסן את הבריכה בקלות אחרי השימוש, וכדאי להזמין גם יריעה לכיסוי הבריכה כדי למנוע מילדים להיכנס למים ללא השגחה.

הזמנת בריכה לילדים באינטרנט

ישראלים רבים רוכשים מוצרים שונים באינטרנט, בין היתר מוצרי פנאי, ספורט ובגדים. גם בריכה לילדים אפשר להזמין באתר המכירות הידידותית והנוח של חברת קולפול (COOLPOOL). בקליק מהיר אפשר לסנן בין הדגמים השונים של הבריכה לילדים, לקרוא מידע חשוב, להביט בתמונות ולבצע הזמנה. לאחר התשלום, מקבלים את הבריכה המתנפחת באמצעות שליח עד הבית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh