בר/ת מצווה? עיריית רחובות חוגגת לכם

בר/ת מצווה? עיריית רחובות חוגגת לכם

יוזמה מקורית של מחלקת הנוער: חגיגה (וירטואלית) משותפת לנערות ונערים  שחגיגות בר/ת המצווה שלהם נדחו בשל המצב* ההורים ירשמו את ילדיהם באמצעות טופס וירטואלי, והעירייה תצלם קליפ משותף ומרגש לכל החוגגים.

בשל התפשטות נגיף הקורונה והנחיית משרד הבריאות האוסרת על התקהלויות התבטלו אירועי שמחות רבים, בניהם חגיגות בר/ת מצווה רבות של נערות ונערים תושבי העיר.

מחלקת הילדים והנוער הגתה רעיון מקורי ויצירתי שיאפשר להם לחגוג את הגיעם למצוות. המחלקה תפיק בשבועות הקרובים סרטון ייחודי, מלווה בשיר בו יצולמו החוגגים בעיר בתמונת סטילס וצילום וידאו. כל ילדי בר/ת המצווה שחוגגים בין התאריכים 15.3 ועד 26.4 מוזמנים להשתתף ולקחת חלק בסרטון המרגש, הכול בהתאם להנחיות. כל אחד מהם ישיר שורה אחת בשיר ויחד הם יהוו מיצג ייחודי של בני הנוער המתגוררים בעיר.

כדי להירשם לצילומי הקליפ, הורי הילדים מוזמנים למלא את הפרטים הנדרשים בטופס הווירטואלי הבא >> https://forms.gle/NmUMs65TuMzz2zS96 עד ליום ראשון, 26.4.2020 בשעה 24:00.

לאחר מילוי הטופס, נציגי מחלקת הנוער ייצרו קשר עם ההורים ויתאמו עימם מועד צילום מתאים. בסוף ההליך יופק סרטון משותף, ערכי ומרגש לבני המצווה תושבי העיר.

לפרטים ומידע נוסף יש לשלוח מייל לכתובת >> ironoar.rehovot@gmail.com

רחמים מלול, ראש העיר: "בימים מורכבים שבהם נבצר מאיתנו לחגוג בדרך הרגילה, אנו שמחים ליזום את ציון המאורע המרגש בכל זאת, בדרך שונה אך מיוחדת. באמצעות פרויקט מרגש זה אנו מזמינים את הנערות והנערים לחגוג יחד באמצעות סרטון משותף".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "מדי שנה אנו מקפידים לחגוג בחגיגה גדולה ומשותפת לכל הנערות והנערים בעיר. אני מזמין את המשפחות להשתתף ביוזמה זו של מחלקת הנוער, ונשמח להיות חלק מחגיגות בני המצווה בעיר".

אבי יוספי, מנהל אגף ילדים ונוער: "דווקא בתקופה זו, במחלקת הילדים והנוער מנסים לתת מענה מתאים לכל נער ונערה בנושאים שונים. אנו נרגשים לקראת הפרויקט החדש ומקווים לחגוג עם הנערות והנערים בדרך המקורית שמצאנו".

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh