גורמים שליליים אשר ישפיעו על קידום אתר בגוגל

גורמים שליליים אשר ישפיעו על קידום אתר בגוגל

כיום כל בעל עסק יודע שקידום אתרים הוא דבר חובה בכדי להצליח להתקדם וחשוף את עסקו לקהלי יעד שונים ונרחבים אך זה הוא דבר אשר לוקח לא מעט זמן וכסף ולכן אנשים מתפתים ובוחרים בשיטות הקידות השליליות שמקדמות עסק במהירות ויותר זולות בהרבה, אך למרות כל זה חשוב להבין שהשיטות השליליות אינן משתלמות ואסור לקדם את באמצעות יש להתרחק משיטות אלו כמו מאש.

מה שרבים לא יודעים זה שקידום שלילי אינו מחזיק לעד ואחרי קצר גוגל תגלה איך האתר הגיע למיקום כזה גבוה כזה מהר ותוריד אותו כענישה לתחתית החיפוש ובמקרים מסוימים אף תסיר אותו מתוצאות החיפוש לגמרי.

  1. .שרת לא זמין- הגורם המשפיע ביותר על קידום שלילי הוא כאשר גוגל אינם מצליחים לגשת אל האתר וזה מכיוון שהשרת שבו מאוחסן האתר הוא אשם ויש לבדוק דברים כאלה בעת רכישת שטח אחסון.
  2. תכנים משוכפלים ומועתקים- גוגל שונאת מעתיקי תוכן שאינם מסוגלים ליצור תוכן וגונבים אותו מאחרים, וגם כאלה שמשתמשים באותו תוכן שוב ושוב במקומות שונים באתר ומראים על חוסר מקוריות.
  3. קישורים מהאתר לאתרים בעלי דירוג נמוך-ישנם הרבה אתרים שהם אתרים שנחשבים אתרים בעלי נמוכה בין עם זה אתרי הימורים לבין עם זה סתם אתר דל תוכן.
    גוגל פועלת בשיטת הראה לי מי החברים שלך והגיד לך מי אתה, זאת אומרת שכאשר גוגל רואה אתר אשר יוצר קישור לאתר לא איכותי בעל דירוג נמוך היא מיד מסיקה שהאתר אשר יצר את הקישור גם כן אתר לא איכותי.
  4. שימוש מרובה בתגיות מטה זהות באתר- עם תנסו להשתמש בתגיות מטה זהות המון פעמים באתר גוגל תשים לב לזה ותראה את האתר כאתר אשר משכפל תוכן ובעל תוכן מועט ודליל.
  5. שימוש גבוה מידי ביטויי מפתח- ביטויי המפתח לא צריכים להופיע יותר מחמישה אחוז מכלל העמוד ויש לשלבם באופן נכון וקולח בטקסט, שימוש מרובה ובצורה גבוה מידי היא דרך קידום אשר גוגל מגנה ואף תפגע בדירוג של אתר אשר ישתמש בא בצורה רבה מידי. אז נזכור שהרבה מאוד דפי נחיתה וגם אתרים בתחום קידום אתרים בגוגל במנועי חיפוש, דורשים עבודה רבה והשכר מגיע לאורך זמן ארוך.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh