דלת אסם זולה – שילוב מנצח של איכות ומחיר

דלת אסם זולה – שילוב מנצח של איכות ומחיר

מהי דלת אסם?

דלת אסם היא דלת המדמה דלת שניתן לראות באסם, אך בסגנון ועיצוב מודרניים – אלה יחד מעניקים לה מאפיינים מרשימים רבים. דלת אסם הינה דלת הזזה, אשר אינה נפתחת ונסגרת סביב ציר, אלא נעה עליו. משום כך, לדלת זו יתרון משמעותי – היא אינה תופסת מקום רב ולכן ביכולתה להתאים גם לחללים מצומצמים. לצד זאת, דלת זו היא בעלת מראה כפרי, ייחודי ונעים ולכן יכולה לשדרג את נראות החלל בו היא נמצאת, גם אם אין ביכולתכם לעשות זאת באמצעות רהיטים אחרים בשל מחסור במרחב ובמשאבים.

דלת אסם נהייתה לאחרונה טרנד חם, דבר שהפך אותה לנחשקת ביותר בשוק. משום כך, הרבה פעמים תמצאו מוצרים כאלו בשוק במחירים מופרזים שקשה לעמוד בהם. היתרון שלנו הוא שתוכלו למצוא אצלנו דלת אסם זולה במחיר נגיש לכל כיס, שבו זמנית עשויה מחומרים איכותיים ויציבים.

למי מיועדת דלת אסם?

דלת האסם יכולה להיות הפתרון בשבילכם אם ברצונכם לשדרג ולעצב את הבית מחדש אך בו זמנית לחסוך בעלויות, זאת משום שדלת האסם ממלאת תפקיד כפול. הדלת יכולה לשמש הן כמפרידה בין חללים או חדרים בבית, דבר שאנשים נצרכים לו ואינם יכולים להתפשר עליו. בנוסף לכך, הדלת מהווה רהיט עיצובי וחדשני ללא צורך בעלויות נוספות ומביאה עימה רעננות לבית ומשווה לו מראה כפרי, טבעי ולא מתאמץ.

להיכן מיועדת דלת אסם?

דלת אסם הינה דלת שמיועדת לחציצה בין חללים ואינה תופסת מקום. משכך, ביכולתה לשמש הן לחללים גדולים והן לחללים קטנים שאינכם רוצים לצמצמם באמצעות דלת רגילה. בנוסף, היא יכולה לספק חציצה בחדר לשם יצירת מרחב מוסתר בעל פרטיות, אך ללא צורך בשיפוץ משמעותי שעלותו גבוהה – כמו בהתקנת דלת רגילה. דלת אסם יכולה להוות פתרון למגוון צרכים ותתאים ליצירת חדר ארונות, חדר עבודה, חלל לאחסון ועוד.

מדוע דווקא דלת אסם?

מלבד היתרון המשמעותי של דלת האסם בהתאמה הן לחללים גדולים והן לחללים קטנים, יש לה יתרונות נוספים. דלת האסם מגיעה בגדלים ובעיצובים שונים, ולכן מתאימה למגוון רחב של סוגי חללים. בנוסף, ידיות דלת האסם מגיעות גם הן בסוגים רבים ושונים. לכן, גם אם תרצו לבחור בדלת פשוטה שתתאים לכל עיצוב שתבחרו לחלל שלכם תוכלו לבחור בידית מיוחדת בעלת עיצוב ססגוני. בכך תמלאו את הצורך הטכני שלכם בדלת והפרדה ובנוסף תזכו לשדרוג עיצוב החלל שלכם. בנוסף, דלת האסם יכולה להתאים לסוגים שונים של קירות (רגילים וגבס) ולכן אינכם מוגבלים בכך בעת בחירה בדלת אסם. יתרון משמעותי נוסף של דלת ההזזה היא שאופן התקנתה פשוט, וההכנות להתקנתה אינן כוללות שיפוץ מסיבי בהשוואה לדלת רגילה. משום כך, התקנתה יכולה להיעשות בזמן קצר יחסית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh