דרכים שבהן משרד רואי חשבון יכול לסייע לעסק שלך

דרכים שבהן משרד רואי חשבון יכול לסייע לעסק שלך

בעלי או בעלות עסק חדש? בעלי עסק קיים ומעוניינים לקחת אותו צעד קדימה? רגע לפני שאתם שמים עוד תקציב על המוצר או מצוותים אליכם איש מכירות נוסף, ייתכן ודווקא מה שאתם צריכים הוא בראש ובראשונה – רואה חשבון מקצועי שיבחן את הדברים ויצעד יחד אתכם אל עבר ההצלחה.

רבים נוטים לראות במשרדי ראיית חשבון ככאלו הנדרשים לשירות חד פעמי בעבור עריכתם והפקתם של דו"חות שנתיים והצהרת הון; אולם לצד זאת, משרדי רו"ח מעניקים עוד מגוון רחב של שירותים, חלקם שותפים וחלק על-פי צורך העולה בהתאם לאתגרים והסוגיות בהם פוגשים לקוחותיהם.

משרד ראיית חשבון מסייע לבעלי עסקים לייצר מערך הולם לבקרת ההוצאות וההכנסות, לבנות תחזית נכונה ומדויקת המשקפת את צמיחתו השנתית של העסק, ואף נרתמים למען ליווי עסקי המצעיד את העסק אל עבר יעדים חדשים.

להלן מספר דרכים שבהן משרד רו"ח יכול לסייע לעסק שלכם לצעוד קדימה.

הימנעו מטעויות מס

טעויות מס יכולות להתבטא בשתי דרכים: האחת בדמות רשויות המס אשר בבדיקה מגלות כי לא שוקפו כלל ההכנסות של העסק. גם אם מדובר בטעות תמימה מטעם בעל העסק, הרי שרשויות המס עודן עלולות להטיל סנקציות וקנסות חריפים.

דרך נוספת אשר בה טעויות מס יכולות לבוא לידי ביטוי, היא בכך שבעל העסק ישלם מיסים בגובה שאיננו משקף את הכנסותיו, דבר אשר יפעל לרעתו – או שמבחינה תקציבית הוא יזרים יותר כספים עבור רשויות המס, וכך לא יוכל לפנות את כספיו עבור השקעות אחרות, או שגובה התשלומים יהיה נמוך מן הנדרש, ובסוף השנה, ימצא לפתע את עצמו נדרש להשלמת הפערים.

משרד רואי חשבון מיומן יבחן את הנושא בקפידה עם שיחות חתך אשר מטרתן לבדוק את גובה ההכנסות וההוצאות, ועל-פיהן להעביר תשלומים אל הרשויות.

חיסכון עצום בזמן

'זמן זה כסף', זו לא עוד קלישאה שחוקה, כי אם אמת לאמיתה. בעל ובעלת עסק אשר משקיעים את זמנם בניהולם החשבונאי, עושים זאת על חשבון פעולה אחרת אשר יכולה לפעול למען פיתוח עסקיהם.

כל בעל ובעלת עסק, מוכרחים לדעת להאציל סמכויות ולהעביר אי אלו התעסקויות נלוות, אל עבר אנשים נוספים, וזאת כדי שיוכלו להתפנות לפיתוח עסקי, לייעול השירות, לציוות אנשי צוות נוספים וליצירת בנקי יעדים חדשים.

נוסף על כך, חוסר בזמן יכול להשפיע באופן ניכר על מיומנויות הניהול ועל היכולת של בעל או בעלת העסק, לפקח על הנעשה מלמעלה.

כאשר המושכות עוברות אל עבר משרד רואי החשבון, הרי שאתם מצעידים את העסק אל עבר ההצלחה.

אוזן קשבת וייעוץ מקצועי

לצד הפעולות החשבונאיות השוטפות, הרי שעסקים רבים יכולים למצוא את עצמם נדרשים לאי אלו אתגרים וסוגיות אשר מצריכות אוזן קשבת מטעם בעל מקצוע.

משרדי ראיית חשבון רבים, מספקים לא רק את שירותיהם הרגילים, ומעניקים גם ליווי עסקי ופיננסי לעסקים, תוך שהם נכונים וזמינים לכל שאלה והתייעצות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh