האגף לשירותים חברתיים זוכה להוקרה על ההתמודדות עם משבר הקורונה

האגף לשירותים חברתיים זוכה להוקרה על ההתמודדות עם משבר הקורונה

משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים העניק השבוע תעודת הוקרה ומכתב הערכה לאגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות. מנכ"ל משרד הרווחה לעובדי האגף: "פעלתם במסירות, בקור רוח ובנחישות. הצלחתם לאתר את מוקדי הקושי המרכזיים והייתם זריזים לאמץ את אמצעי הטיפול המקוונים ברוח השעה".

האגף לשירותים חברתיים זכה להוקרה מטעם משרד העבודה והרווחה על ההתגייסות והתמודדות עם משבר הקורונה בעיר רחובות. חודשים מרץ עד מאי השנה היו נקודת השיא של המשבר והעובדות והעובדים באגף השירותים החברתיים עשו לילות כימים כדי לדאוג לאוכלוסיות החלשות בעיר. הצוותים באגף תמכו באוכלוסיות המיוחדות בכל הנדרש, חילקו מנות ומארזי מזון מספר פעמים בשבוע, תמכו באוכלוסייה המבוגרת, שמרו על קשר הדוק עם אוכלוסיות בסיכון, עם הסובלים מהתמכרויות, משפחות קשות יום המתגוררות בעיר ואוכלוסיות רווחה נוספות.

במכתב שכתב ד"ר אביגדור קפלן, מנכ"ל משרד הרווחה לנציגי האגף ברחובות ציין כי "מערכת השירותים המקומית התגלתה כמקור עוצמה של מקצועיות ותפקוד. פעלתם במסירות, בקור רוח ובנחישות. הצלחתם לאתר את מוקדי הקושי המרכזיים והייתם זריזים לאמץ את אמצעי הטיפול המקוונים ברוח השעה". את תעודת ההוקרה קיבלו עו"ד שמואל בר-דנזאן, מחזיק התיק לשירותים חברתיים ומנהלת האגף בת חן קרני.

עו״ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השרותים החברתיים: "תודה למשרד הרווחה והשירותים החברתיים שזיהה את העבודה הרבה והייחודית שנעשתה ברחובות בתקופת הקורונה. התקופה הזו הייתה מאתגרת ולא פשוטה אבל העובדים המסורים של האגף עמדו בה, והצליחו מעבר למצופה. אני מודה לכל העובדות ועובדי האגף על המסירות, הנתינה והעזרה הדדית שהפגינו".

בת חן קרני, מנהלת האגף לשירותים חברתיים: "תקופת הקורונה הייתה קשה לכולנו. העובדים עבדו ימים ולילות כדי לתת מענה ראוי ומקצועי לאוכלוסיות הרווחה בעיר. אני מודה למנכ"ל משרד הרווחה על המילים החמות. עובדי האגף ממשיכים לעמוד לשירות התושבים ככל שיידרש".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh