האופציה המוצלחת ביותר – החלפת מצבר בבית הלקוח

האופציה המוצלחת ביותר – החלפת מצבר בבית הלקוח

כל נהג שאינו מצליח להתניע את הרכב בבוקר כשהוא ממהר לעבודה או בכל סיטואציה אחרת, מחפש פתרונות מהירים כדי לטפל בנושא המצבר כיוון שקיימת סבירות גבוהה שהוא התרוקן לחלוטין והגיע הזמן להחליף אותו במצבר חדש.

איך מחליפים מצבר במהירות?

במשאל קצר בקבוצת הווטס אפ המשפחתית, כולם כתבו לנהג להתקשר למוקד של איה מצברים כיוון שאנשי השירות שלהם פזורים בכל הסביבה הגיאוגרפית ולכן הם יגיעו במהירות לבית הלקוח. השיטה החדשה היא מאד יעילה. מתקשרים למוקד השירות, מסבירים שיש תקלה ברכב וככל הנראה מדובר במצבר שיש להחליף. מסבירים היכן ממוקם הרכב, מהי הכתובת ליד הבית או בכל מקום אחר. בנוסף לכך מיידעים את המוקד מהו סוג הרכב, הדגם הספציפי ונפח המנוע.

בנקודה הזו, המוקד מנתב את רכב השירות שנמצא בסביבה הקרובה ביותר אל הרכב התקול. ברכב השירות יש כמה סוגי מצברים ואחד מהם בטוח מתאים לדגם זה. אם אין ברשותו מצבר חלופי, איש השירות עובר במהירות למחסן, מעמיס את המצבר הדרוש ונוסע במהירות אל בעל הרכב שממתין לו.

הגעה לבית הלקוח

בשיטת השירות החדשה של החלפת מצבר בבית הלקוח, איש השירות בוחן את המנוע, את האלטרנטור ואת הסטרטר, אם הכול תקין הוא בודק את המצבר ואם הוא אכן ריק מנוזלים, זה הזמן להחליף אותו. תוך כמה דקות הטכנאי שולף את המצבר הישן ומתקין במקומו את המצבר החדש, מחזק את כל החיבורים ומנסה להתניע את הרכב. ברוב המקרים המנוע פועל מידית וכך הסתיימה הסאגה והנהג יכול להמשיך בנסיעתו.

חיסכון בעלויות הנלוות

דפוס ההתנהלות החדש יוצר יעילות רבה וגם חיסכון בכסף ובזמן. בעל הרכב אינו צריך להגיע למוסך כמו בעבר כשתהליך ההחלפה היה מסובך והיו מקרים שבהם גם היה צורך לפרק את החלק הקדמי ברכב, כדי להגיע למצבר. היום הפעולה הזו פשוטה ואין צורך להזמין גרר שיגרור את הרכב למוסך ולהמתין לו זמן רב עד שהוא יגיע.

כל תהליך החלפת המצבר שארך פעם חצי יום ולעיתים גם יום שלם, מסתיים היום בזמן המתנה קצר למכונאי ובפעולה שלו שנמשכת כמה דקות.

בחירה של מצבר לרכב

ברכב של הטכנאי יש בדרך כלל כמה מצברים והוא מסביר ללקוח את היתרונות וגם את החסרונות של כל אחד מהם. כמו כן הוא מפרט את תקופת האחריות שמעניק המפעל היצרני לכל אחד מהמצברים אם מדובר בשנה או בפרק זמן ארוך יותר.

אורך החיים של המצבר

במקרים רבים המצבר פועל מעבר לתקופת האחריות וזאת כיוון שהנהג מבצע מעת לעת נסיעות במהירות גבוהה בכבישים המהירים. בדרך זו הוא מצליח לבצע שוב ושוב טעינה חוזרת של המצבר וכך הוא נהנה מהמצבר תקופה הרבה יותר ארוכה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh