האם השקעות והלוואות בין אנשים הוא אפיק השקעה בטוח?

האם השקעות והלוואות בין אנשים הוא אפיק השקעה בטוח?

כולם מחפשים אחר אפיק ההשקעות המושלם, שיוכל לספק תשואה גבוהה לצד סיכון מינימלי. כמובן שהחיים קצת יותר מורכבים מכך ואין כזה דבר השקעה מושלמת- ככל שהסיכוי לתשואה גדל כך גדל גם הסיכון למשקיע ואין אפשרות להשקעה חסרת סיכון. השקעות והלוואות בין אנשים (P2P) הן אופציה יציבה היכולה לענות על הצורך של המשקיע הסולידי. מדובר על השקעות המאפשרות להשקיע גם סכומי כסף קטנים יחסית ולבחור את פרופיל הסיכון המתאים עבורכם על מנעד שבין שמרן לאגרסיבי. בהתאם לפרופיל ההשקעה, הפלטפורמה תפזר את ההשקעה בין הלווים השונים, תוך פיזור רחב וסינון קפדני.

השקעות P2P – השקעות סולידיות ויציבות יחסית

חברת טריא נחשבת לאחת החברות המובילות בעולם השקעות ה- P2P הודות לממנגנון הסינון הייחודי של הלווים לצד פיזור ההשקעה בין לווים רבים והלוואות הניתנות בעיקר כנגד בטוחות.  חשוב להדגיש כי החברה אינה מאשרת הלוואות לכל אדם ואינה מאשרת הלוואות לכל מטרה. כל לווה נדרש לעבור תהליך סינון קפדני והצגת יכולת עמידה בתשלומי ההלוואה. בנוסף, ההלוואה תינתן בשעבוד של נכס או רכב.

השקעות P2P – למי זה יכול להתאים?

השקעות P2P יכולות להתאים לכל מי שמחפש אפיק השקעה שאינו בקורלציה לשוק ההון ועם חסם כניסה נמוך: השקעות P2P אינן מחייבות הון עצמי גבוה, מאחר וניתן להשקיע גם אלפים בודדים של שקלים בלבד. למי שמעוניין לפזר את ההשקעות שלו בין אפיקים שונים ולמי שמחפש מענה לכסף שנשחק לו בעובר ושב.

בחברת טריא נשמח לספק לכם את האפשרות להיכנס לעולם ההשקעות P2P וליהנות מהאפשרות של השקעות יציבות וסולידיות. טריא מפוקחת על ידי רשות שוק ההון. החל מיוני 2022 החברה נסחרת בבורסה בתל אביב ושווי תיק האשראי שלנו עומד על מעל ל- 3.42 מיליארד ₪. מעל ל- 60 אלף איש משתמשים בפלטפורמה המתקדמת שלנו. למידע נוסף, צרו קשר!

האמור לעיל אינו מהווה ייעוץ השקעות או תחליף לייעוץ כאמור המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. אין לראות באמור לעיל התחייבות להשגת תשואה. החברה בפיקוח לפי חוק הפיקוח על השירותים הפיננסים (שירותים פיננסים מוסדרים), תשע"ו 2016. מס' רישיון 58971

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh