האם כדאי לשכור דירת נופש על בסיס חודשי?

האם כדאי לשכור דירת נופש על בסיס חודשי?

כל אחד זקוק לשבירת שגרה ולחופשה להטענת מצברים במיוחד על רקע הקורונה והתקופה המאתגרת, עולה הכמיהה להתנתק מהמוכר, להחליף תפאורה ולרענן את המוכר ולקחת פסק זמן. לעיתים זו חופשה למטרות הנאה בלבד ולעיתים זה נופש המשלב בין עינוגים לעסקים.

בעת האחרונה גברה המודעות לשכירת דירת נופש כאלטרנטיבה נהדרת למי שמחפשים תחושה של בית עם הנוחות של בית מלון.
במה נבדלת דירת נופש מאירוח בדירה או חילופי דירות ובאיזה קונספט ניתן לשכור דירת נופש ואיזו דירה תתאים לכם?

להרגיש כמו בבית בנוחות מקסימלית

דירת נופש היא לרוב דירה הממוקמת במלון דירות נופש ייעודי למטרה זו, כך שאינכם נכנסים לדירה שחיו בה אנשים אחרים וזו גם לא דירת אירוח בבניין מגורים רגיל. הדירה מתוחזקת היטב ונקייה ומאורגנת לכבוד אורחים עם כל מה שדרוש להצלחתה של החופשה גם בשהייה לאורך זמן.

דירות אלה, בהשוואה לחדרים סטנדרטיים בבית מלון, מרווחות יותר ונהנות מתחושת פרטיות, מאובזרות ומצוידות היטב. למשל, בסלון, חדרי שינה, מטבחון ופינת אוכל, כך שאפשר לנהל שגרה וגם לבשל בדירה עצמה ולהתארח בה בהרכב לפי בחירה – זוגי, משפחתי, עם חברים וכדומה, תלוי בגודל הדירה הנבחרת.

דירת נופש היא אינה דירה פרטית אלא קומפלקס שלם כך שיש מדיניות מסודרת בכל הנוגע להתנהלות מבחינות רבות: תחזוקה, ביטולים או שינויים בביצוע ההזמנה, תשלומים וכדומה ויש למי לפנות בכל שאלה וגם אינכם לבד בדירה בבניין מגורים סטנדרטי אלא עם אורחים נוספים שנהנים מקונספט אירוח דומה לזה שלכם.

מהו הפורמט הנכון עבורכם לאירוח?

כיום אפשר לשכור דירת נופש במגוון פורמטים כמו למשל, השכרה על בסיס יומי אך גם על בסיס חודשי. פורמט זה מתאים מאוד למי שמעוניין לשכור את הדירה לטווח ארוך וליהנות מתחושת שגרה בדירה.

בין אם תכננתם חופשה ארוכה או אתם מעוניינים לשהות בעיר למטרת סידורים ומחפשים פתרון יציב, השכרה על בסיס חודשי יכולה להיות רלבנטית עבורכם.

במתכונת זו פעמים רבות ניתן לשלם פחות בשל התקופה הארוכה בהשוואה לעלות פר יום, אך כמובן שיש לבדוק את זה מראש ואת כל התנאים הקשורים בכך. לדוגמא – האם יש תקופה מקסימלית, תקופה מינימלית, האם יש להתחייב מראש על משך התקופה או ניתן להאריך והאם הארכה תוך כדי אירוח תעלה יותר מאשר הזמנת התקופה ל-X זמן והאם שינוי או ביטול מחויב כספית ובאיזה סכום. האם דירת נופש על בסיס חודשי מחייבת תשלום יומי או שבועי והאם יש הטבות שמגיעות למי ששוכר פרק זמן מסוים מבעוד מועד כמו הנחות מסוימות.

כמובן שאם אתם מתכננים נופש ארוך יחסית, כדאי להשקיע זמן ומחשבה בבחירת דירת נופש. ראשית, נושא הלוקיישן. היכן יהיה לכם נוח להתארח מבחינה גיאוגרפית. העיר תל אביב נחשבת לפופולארית מאוד בשל הקרבה לים ולמרכזי פנאי שונים, פארקים ומרכזי מסחר ובעיר עצמה אחד הלוקיישנים המבוקשים הוא ללא ספק קרוב לים באזור הטיילת. הזדמנות לפתוח חלון לעבר הנוף של הים ולצפות בשקיעה, ליהנות מההנאות וההטבות של העיר במרחק הליכה או נסיעה קצר.

שנית, כדאי לבחון אילו שירותים מציעים לכם בדירת נופש על בסיס חודשי לנוחות מקסימלית. האם יש שירותי כביסה, טרקלין לאתנחתא, עמדת קבלה וזמינות גבוהה של הצוות, ארוחות בוקר טו גו,  חנייה, אבטחה, מעלית וכל פרמטר אחר שחשוב לכם לשהייה הנעימה ביותר.

החליטו מה נוח לכם מבחינת טווח השכרה, עלות ותשלום איזה בסיס. היעזרו בהמלצות וחוות דעת ושיחה עם צוות של מלון דירות נופש בתהליך הבחירה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh