האם ריבלסוס מתאימה לי?

האם ריבלסוס מתאימה לי?

האם אתם סובלים מעודף משקל או השמנת יתר? נלחמים בדיאטת כבר שנים, ללא הועיל? אולי כבר התחלתם לחשוב על ניתוח לקיצור קיבה? ייתכן שהתשובה עבורכם היא ריבלסוס. ריבלסוס היא תרופה המיועדת לחולי סוכרת  ומשמשת גם כתרופה להורדה במשקל, אשר ניתנת באופן פומי (דרך הפה). ריבלסוס נמצאת בשימוש בישראל מאז אמצע שנת 2022 ומסייעת באיזון סוכרת, כאשר בהתאם לאישור מיוחד של משרד הבריאות היא ניתנת גם כטיפול בהשמנה.

כיצד אדע האם אני זכאי לקבל ריבלסוס?

כאמור, ריבלסוס משתייכת לתרופות להורדה במשקל אשר ניתנות תחת אישור מיוחד של משרד הבריאות. אם אתם בעלי BMI 30 ומעלה, או 27 עם גורם סיכון נוסף הקשור בהשמנת יתר (כגון סוכרת או מחלות לב וכלי דם) – סביר להניח כי רופא יוכל לבקש עבורכם אישור לשימוש בריבלסוס.

כיצד ריבלסוס תשפיע עלי?

ריבלסוס היא נגזרת סינטטית של ההורמון האנושי  GLP-1אשר מופרש במערכת העיכול לאחר אכילה. לאחר נטילת ריבלסוס תחושו תיאבון מופחת ותחושה מתמשכת של שובע לאחר ארוחות, ובכך ניתן יהיה להפחית משמעותית את כמות המזון הנצרכת. תחילת פעולתה של ריבלסוס כשבועיים לאחר שמתחילים ליטול אותה, כאשר ההמלצה היא לקחת את הכדור בשעה קבועה ביום, ללא תלות בארוחה.

עד כמה אוכל לרזות באמצעות ריבלסוס?

ריבלסוס נחשבת לתרופה יעילה ובטוחה, אשר משתייכת למשפחת תרופות להורדה במשקל. מחקרים הראו כי מטופלים אשר נטלו ריבלסוס, הצליחו להפחית בממוצע 10-15% ממשקלם. ידוע כי ירידה כזו במשקל יכולה לסייע להפחית את הסיכון להתפתחות מחלות כרוניות קשות. כמובן שהצלחת הטיפול תלויה גם בשינויים שיש לבצע באורח החיים אשר יתמכו בתהליך ההרזיה ויאפשרו לשמור עליו לאורך זמן.

האם ריבלסוס תגרום לי לתופעות לוואי?

כמו לכל טיפול תרופתי, גם לתרופות להורדה במשקל עלולות להיות תופעות לוואי, אשר מרביתן קשורות במערכת העיכול וחולפות מאליהן. לאחר נטילת ריבלסוס ייתכן ותחושו בחילות, הקאות, שלשולים או עצירות, אבל חשוב לזכור כי נטילת ריבלסוס במסגרת תוכנית טיפול מקיפה ובליווי רפואי, עשויה לתרום לצמצום משמעותי של תופעות הלוואי ואף העלמתן לחלוטין. חשוב לזכור כי ריבלסוס אינה מומלצת לאנשים עם בעיות חמורות במערכת העיכול, וכן לאנשים אשר סובלים ממצבים המגבירים את הסיכון לדלקת הלבלב. רופא המתמחה בטיפול בהשמנה יידע לאבחן ולומר לכם האם מותר לכם ליטול ריבלסוס ומהי ההשפעה הצפויה.

איפה אוכל להשיג ריבלסוס?

את ריבלסוס חשוב להשיג במרפאה אשר מתמחה בטיפול בהשמנה, כמו המרכז הרפואי לטיפול בהשמנה ד"ר רז. לאחר בדיקת התאמה ראשונית תעברו הליך אבחון אשר בסופו ייקבע לכם פרוטוקול טיפול, שיכול לכלול את ריבלסוס בשילוב עם תרופות הרזיה נוספות. למעשה, שילובי תרופות הם מתכון לטיפול יעיל ומופחת תופעות לוואי, בזכות פעילות במנגנונים שונים ומגוונים. הטיפול עצמו מתבצע בהשגחה רפואית של ד"ר רז הגואל, רופא המתמחה בטיפול בהשמנה, תוך זמינות 24/7 של המרכז לכל המטופלים. התהליך מלווה ע"י דיאטנית קלינית אשר מבצעת התאמה תוכנית תזונתית ושינוי הרגלי חיים, על מנת לאפשר למטופלים לשמור על תוצאות הטיפול לטווח ארוך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh