הבית של בית"ר: נחנך מועדון נוער ראשון לתנועת הנוער בית"ר

הבית של בית"ר: נחנך מועדון נוער ראשון לתנועת הנוער בית"ר

עיריית רחובות רכשה את הציוד ושדרגה את המבנה ברחוב יעקובי 6, שישמש את תושבי כל השכונה והנוער. באירוע החנוכה נכחו ראש העיר רחמים מלול, מנהל מחלקת הנוער של החברה העירונית אבי יוספי ומחזיק תיק השכונות אביב איטח. מלול: "אנחנו מעודדים תנועות ערכיות וחברתיות מכל הזרמים".

קדימה בית"ר: במעמד ראש העיר רחמים מלול ומחזיק תיק השכונות והמשפחות הצעירות אביב איטח, נחנך ביום שני בערב מועדון ראשון לתנועת הנוער בית"ר. המועדון, ששוכן ברחוב יעקובי 6 בשכונת מילצן ברחובות, יפעל למען צורכי כל הקהילה בשכונה ותנועת הנוער בפרט. העירייה שדרגה את המקום לטובת בני הנוער, ואף רכשה ציוד לטובת העניין.

חנוכת המועדון היא פועל יוצא של שיתוף פעולה בין העירייה לבין מחלקת הנוער של החברה העירונית בראשות אבי יוספי. "אנחנו מספקים מקום לכל תנועות הנוער בעיר, מכל הזרמים והסקטורים", אמר ראש העיר. "אנחנו מעודדים את הפעילות שלהן בהיותן תנועות ערכיות וחברתיות שתורמות הרבה לנוער ולקהילה. שמחנו על היוזמה והעמדנו לרשות בית"ר את המבנה ושיפצנו אותו עבורם על מנת שיהווה מוקד פעילות שלהם. אני מודה לאבי איטח ואבי יוספי על פעילותם למען הנוער בשכונה".

חבר המועצה אביב איטח אמר כי המועדון הוא עדות לקשר של העירייה עם השכונות: "לאחר מספר מפגשים וסיורי שטח שדרגנו את מעוז בית"ר בתכנים וציוד על פי העדפת הנערים, ובהמשך ניפגש עם ראש העיר ומנהלי האגפים. אמשיך לחזק את השכונות הוותיקות. אני מודה לראש העיר מלול על הגיבוי ושיתוף הפעולה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh