הדפסה על חולצה – לאירוע המושלם

הדפסה על חולצה – לאירוע המושלם

כולם אוהבים מתנות, וכולם אוהבים חולצות. פשוט למדי לחבר בין השניים, ולהדפיס על חולצות בתור מתנה יפה. נכון, כשאתם כאשר מדובר בהזמנת הדפסה על חולצה, לרוב לא מדובר בחולצה בודדת, אלא בהרבה חולצות, אבל תתפלאו כי אפשר כיום, בזכות הטכנולוגיה הזמינה (הדפסה דיגיטלית) לבצע גם הזמנות של חולצות מודפסות בכמויות קטנות (וגם כמויות עצומות כמובן), בלי לשבור את הכיס או את תוכנית החיסכון שלכם או של החברה שלכם.

השילוב הזה, בין מתנה שהיא תמיד מתאימה, ניתנת להתאמה לכל אירוע וסיטואציה, שימושית ולא יקרה לביצוע, הופך את עולם הדפסת החולצות למרחב נוח ומשתלם עד מאוד לבעלי חברות, מנהלים, מפיקי אירועים, חיילים ושאר האנשים שמדפיסים על חולצות.

על איזה מוצרים אפשר להדפיס?

לא רק הדפסה על חולצה, כיום אפשר להדפיס בקלות גם על מוצרים אחרים, מה שאומר שתוכלו למתג את האירוע, החברה, המוצר או השירות שלכם בצורות יצירתיות ובהתאמה עוד יותר הדוקה לאופי האירוע. דוגמאות למוצרים אלו אפשר לראות ברשימה הבאה, ואולי לקבל השראה:

  • הדפסה על כובעים – זה אופנתי, זה "מגניב", וזה אפילו שימושי, בישראל יש הרבה שמש, והשמש הזו צורבת. לעודד אנשים להשתמש בכובע זה ממש מעשה מבורך, מה גם שאתם זוכים פעמיים. אתם שומרים על הבריאות של העובדים שלכם או הלקוחות שלכם, ותוך כדי אתם מציגים את ההדפס שאתם בחרתם על שלט מהלך, גבוה, בגובה הראש, כמו זרקור של המיתוג שלכם לעולם כולו.
  • הדפסה על מסכות – נכון, השימוש במסכות הוא שנוי במחלוקת, ואינספור דיונים נעשו, ולעיתים עדיין נערכים. ועדיין, המסכות לא נעלמו לגמרי מהמרחב, ומי יודע מתי ישובו לככב בכותרות. הדפסה על מסכות זו הזדמנות להקל מעט על הסיטואציה בה לובשים את המסיכה, שלפעמים יכולה להיות מורכבת או מלחיצה.
  • הדפסה על גופיות – שלא כמו חולצות, לא כולם לובשים גופיות, ולכן מדובר בהתאמה יותר מדויקת לקהל שהולך לקבל את המתנה (או לרכוש את המוצר). גופיות כותנה 100% הם מוצר נוח ונעים ללבישה, ולעיתים קרובות המחיר של הגופיה נגיש עוד יותר ממחיר החולצות הקלאסיות (אפילו שגם החולצות לא יקרות!)

הדפסה לצרכים מסחריים

שני צרכים מסחריים עיקריים שוכרים את שירותי ההדפסה על חולצות. הראשון הוא הצורך במיתוג לאירועים ולמתנות, לעובדים וללקוחות כאחד. השני הוא פשוט הדפסה על חולצות לצורך מכירתן הלאה. במילים אחרות, כיום הרבה מאוד אמנים, או פשוט יזמים, מדפיסים על חולצות, כובעים ושאר מוצרים בכדי למכור אותם בהמשך כעסק לכל דבר.

אז אם רוח היזמות נושבת בעורקיכם, ואתם מרגישים שהגיע הזמן להרים עסק לחולצות, כובעים, גופיות וכיו"ב, עם מיתוג שלכם והדפסים מקוריים, כיום אתם יכולים לעשות זאת מבלי לצאת מן הבית. בימים אלו תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט, להעלות את הגרפיקה הייחודית שלכם (שציירתם וערכתם או שקניתם גם כן – אונליין), ולהתחיל את העסק שלכם ישירות דרך המחשב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh