הדפסת מדבקות למגוון שימושים

הדפסת מדבקות למגוון שימושים

אחד החידושים המלהיבים של המאה העשרים היה המצאת המדבקה. נכון, העיקרון של הדבקה באמצעות חומרים שונים היה מוכר כבר מקדמת דנא, כולל גם הדבקות עדינות. אבל העיקרון שעל פיו דף העשוי נייר או חומר אחר יכול להיות חלק וניתן לשימוש בצידו האחד ודביק בצידו האחר, הביא איתו חידושים רבים בתחומים שונים. עידן המדבקות אפשר לשפר מאד את הפרסום וכן לאפשר בפעם הראשונה בהיסטוריה הכנת מארזים ניתנים לזיהוי בכמויות גדולות ובמראה אחיד. הדפסת מדבקות לקחה את התחום המסחרי והפרסומי צעד אחד קדימה והפכה אותן לאמצעי יעיל במגוון רחב של מצבים. מהו העיקרון של המדבקה ולמה הוא כל כך גאוני? מהם השימושים האפשריים למדבקות ובאילו תחומים? היכן ניתן לבצע הדפסת מדבקות איכותיות ומעוצבות היטב על פי דרישה?

העיקרון של המדבקה – פשוט אבל גאוני

כאמור, האפשרות לחבר בין חפצים שונים לבין עצמם, או בין שני סוגים של מוצרים, היתה מוכרת מזה מאות שנים ואולי אף יותר מכך. אבל השינוי הגדול שהביאה איתה המאה העשרים, היה האפשרות לייצר כמות גדולה של מדבקות זהות, שכל אחת מהן ניתנת להדבקה ועומדת בפני עצמה. ברגע שנמצאה הדרך לבצע הדפסת מדבקות ולשמור על החלק הדביק באמצעות חומר שישמור על הדבק כשהוא פעיל וניתן לכתוב או להדפיס עליו מצד אחד, ומצד שני ניתן לחשיפה בקלות ובמהירות ולהדבקה על גבי משטח אחר, הפך העולם למקום שקל יותר לפרסם בו. נכון להיום ניתן לייצר מדבקות בגדלים שונים ולמטרות שונות, החל ממדבקה קטנה שיוטבע עליה תאריך התפוגה של מוצר כל שהוא ועד למדבקה גדולה שהיא לבדה, או בצירוף מדבקות נוספות, יכולה לייצר תמונה או איור שיכולים לכסות שטח רחב. בשורות הבאות נבחן את מקצת האפשרויות שלשמן כדאי ואפילו עדיף להשתמש במדבקה.

אפשרויות השימוש במדבקות והיתרונות שלהן

כאמור, למדבקות יש מגוון רחב של שימושים ותקצר היריעה מלתאר כאן את כולם. אחד השימושים הפופולאריים של מדבקות הינו הדבקה על גבי אריזות, במטרה לתאר את התכולה שבתוכן בצורה קצרה ותמציתית, בליווי תמונה. אפשרות נוספת היא, כמובן, הטבעת תאריך תפוגה על גבי אריזות שונות. מדבקות גדולות במיוחד עשויות לשמש כציורי קיר או כתחליף לטפטים, בקירות העשויים מחומרים אשר הצד הדביק של המדבקה יכול להיצמד אליהם – קירות מעץ, ממתכת או קירות גבס. ככלל, מדבקות הן אמצעי פרסומי איכותי שעשוי להניב תועלת העולה בהרבה על ההשקעה. דוגמה טובה לכך הם בעלי עסקים המזמינים מדבקות של העסק שלהם ומדביקים אותן על גבי לוחות מודעות, עמודי חשמל ובמקומות שאנשים רבים חולפים על פניהם. עסקים אחרים נוהגים להעניק מדבקות מעוצבות היטב ויוקרתיות כמתנה למי שמבצע רכישה בעסק. מספיק שרק חלק ממי שמקבלים את המדבקות אכן יעשה בהם שימוש, והדבר בהחלט יכול לשמש מקדם מצוין של העסק. ככל שהחומר שממנו עשויות המדבקות הוא איכותי יותר ועמיד יותר, כך המדבקה תשרוד זמן ארוך יותר ותמלא את הייעוד שלה כאמצעי נוסף לקדם את העסק. היתרון הגדול של מדבקות טמון במחיר הנמוך יחסית שלהן, ומנגד בתועלת המרובה שכל בעל עסק יכול להפיק מהשימוש במדבקות, אם השימוש כאמור יתבצע בחכמה. מעוניינים לדעת עוד? רוצים מדבקות מעוצבות שיעניקו לעסק שלכם יתרון על פני כל המתחרים בנושא הפרסום? אתם בהחלט נמצאים במקום שיעשה עבורכם את השינוי. צרו קשר כבר כעת והמומחים של ננופרינט יחזרו אליכם בהקדם. המקצוענים הללו ילוו אתכם מרגע יצירת הקשר ועד לסיומו המוצלח של תהליך עיצוב והפקה של  מדבקות איכותיות.

צילום: FREEPIK

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh